app van mijn menstruatie caleder

<p>Goeieavond iedereen,</p><p>op de app van mijn menstruatiecalender die geeft aan da mijn menstruatie 2 dagen te laat zijn omdat ik normaal 8/7 mijn menstruatie zou moeten gekregen hebben.</p><p>kan iemand mij hierin raad geven.</p><p> </p><p>groetjes Stephanie </p>

Zou je zwanger kunnen zijn? Je kan natuurlijk altijd een testje doen. Heb je normaal exact dezelfde cyclus? 2 dagen is natuurlijk niet zo heel erg veel. Een verschil van 7 wordt nog als normaal gezien. 

Wat is precies je vraag? Als je overtijd bent, kun je gewoon een testje doen. Hoe lang gebruik je de app al? En hoe lang ben je gestopt met de pil of andere anticonceptie? Want je cyclus kan ook gewoon onregelmatig zijn. Ik heb eens gehad dat ik 2 weken overtijd was. Had de huisarts al gebeld, en werd toen alsnog ongesteld. 

In deze app kan je aangeven of je je cyclus standaard op 28 dagen hebt of gemiddeld. Dit gemiddelde wordt berekend op basis van je cycli in het verleden.
Als je de app al een tijdje gebruikt kan het zijn dat je een andere cyclus hebt dan de 'standaard' van 28 dgn.
Wellicht als je deze instelling aanpast ben je mogelijk niet overtijd. 

Vorige maand heb ik mijn menstruatie ook ni gehad en kwam er cyclus dag 1,2,3,4 maar nu moest ik mijn regels 8/7 krijgen en nu komt er echt op van dat ik nu 3 dagen overtijd ben da kwam er vorige maand niet op toen ik mijn regels niet door kreeg.

Terug
Bovenaan