App voeding + luiers etc.

<p>Ik ben op zoek naar een fijne app om bij te houden wanneer ons zoontje gedronken en gepoept heeft. Dat zijn voor ons eigenlijk de 2 meest belangrijke functies.. Hebben jullie tips voor fijne apps? </p>

Ik gebruik baby tracker. Prima app! Je kan er ook met twee telefoons op, zodat bv je partner ook een voeding/luier in kan voeren. Je kan fles/borst/kolf tijden en hoeveelheden invoeren.

[quote quote=10341975]Ik gebruikte de Medela app, luiers, flesjes, kolven en borstvoeding vond hem wel fijn![/quote]
Deze app 2 jaar lang gebruikt tijdens de borstvoeding. Maar zowel fles als borst kan er in genoteerd worden. Super! Zelfs na 2 jaar kon ik zien hoeveel luiers etc we verschoond hadden. 

Ik gebruik Baby Daybook op aanraden van onze kraamzorg, hele fijne app waar je echt alles in kan noteren! Ik gebruik hem zelf ook alleen voor borstvoedingen en luiers! 

Ik heb ook babytracker gebruikt. Erg fijn. Zelfs poep/plas,hoeveelheid fles en slapen kun je erin zetten. Telt je ook alles oo. Hoeveel slaapjee per keer en hoelang op een hele dag. 
Ik moet wel zeggen dat ik heb moeten afbouwen van die app. Ik was daardoor nog meer een controlfreak.

Terug
Bovenaan