Appelmoes reacties

Heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties.

Ik geef nu worteltje, en dat vindt ze heerlijk. Wel oppassen met kleding want het is er niet uit te krijgen. Hetzelfde trouwens met banaan.

Ik heb het zelf ook geproefd. Ik vind het niet echt vies. Smaakloos eerder omdat er natuurlijk helemaal geen zout door zit.

Ik laat nu die spercieboontje gewoon lekker even staan. Als ik inderdaad er appelmoes door ga doen, kom ik er niet meer vanaf. Ik zie het bij haar papa. Die eet nu nog appelmoes bij boontjes en bloemkool.

Gr. Denise
 
Hoi, tipje van huishoudelijke aard; die heerlijke vlekken van groente-en fruithapjes krijg je er prima uit met ossegalzeep. Gelijk erop...beetje schrobben en uitspoelen... Helpt hier prima....
 
Nou die wortelvlekken zijn wel erg hardnekkig hoor. Ik zorg gewoon dat mijn zoontje een hard plastic slab (ikea) om heeft met zo'n opvangbakje eronder. Knappe jongen die nou nog wat op zijn kleren krijgt. Dat van die ossegalzeep ga ik even proberen, normaal gebruik ik graag ossegalzeep. Fantastisch spul, maar als het hele truitje onder zit zou ik niet meer weten waar ik moet beginnen met boenen.
 
Terug
Bovenaan