appelmoes??

dames!!
ilse is nu 4mnd en krijgt groente hapje van olvarit, maar ze vind het niet lekker (worteltjes spercieboontjes) nu had ik het idee omwat appelmoes (die wij ook gewoon uit de pot eten) erdoor heen te doen zodat het wat meer smaakt. Of moet ik apart appels koken en dat erdoor heen prakken of is er speciale appelmoes voor die kleintjes??? tips tips graag!!! alvast bedankt hoor!!
susan
 
Hoi!

Nou dat is herkenbaar hoor. Je had het gezicht van mijn zoontje moeten zien na zijn eerste hapjes wortel..... . Ik maak al zijn eten zelf, dus ik kook inderdaad een appel mee met de groente. Ik heb ook appelmoes staan. Ik heb speciale gekocht zonder suiker. Daar zit alleen appel, citroenzuur en antioxidant in. Is van het merk Cereal en staat in de supermarkt bij de dieet voeding. Ik geef mijn zoontje namelijk liever nog geen suiker of andere kunstmatige dingen.

Een ding is zeker. Met appelmoes lust hij alles!

Groetjes en succes
Caroline
 
Hoi,
Ik ben pas met 6 maand begonnen met de groente. Toen Quinten 4 maand was zijn we
wel al begonnen met fruit. Wou hij eerst ook niet hebben en later ineens weer wel.
Groente hetzelfde verhaal. Ze moeten natuurlijk ook gewoon wennen aan het nieuwe
eten. Andere smaak, voelt anders in de mond. Tja dat kan even duren,
Ik heb bij Quinten gewoon een geprakte gekookte aardappel erdoor gedaan. In het begin
kon hij daar dan 2 dagen mee doen. halve aardappel+ half potje gemengd. en dan yoghurt toe. Het duurde even maar hij kreeg de smaak wel te pakken.
Nu gaat alles erin als koek.
kan het ook zijn dat je kleintje er nog niet aan toe is? Ik kon dat heel duidelijk merken
omdat hij eerst de pap bijv niet wou, en na 2 weken ineens wel. Heb ik dus gewoon
na 2 weken nogeens geprobeerd. Ging prima. Misschien een tip?
Groetjes en succes
Melanie
 
nou ik heb de oplossing!!! appelmoes van cereal gekocht en klaar!!! Ilse is er al wel aan toe (eet lepel zowat erbij op als ze fruit krijgt of pap!!)
bedankt mama,s!!!
groetjes susan
 
Mijn zoontje is nu 4 maanden en ik ben begonnen met fruithapjes. Misschien dat dit beter gaat. Vooral banaan en peer gaan er goed in. Succces
Groetjes Debby
 
Terug
Bovenaan