Appelsap?

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's,

Dean lust, naast z'n melk, alleen maar appelsap. Ik kan niet zo gauw vinden of hij dit al mag hebben. Weten jullie het? Dean is ruim 8 mnd.

Groetjes,
Nelly.

Ik zou in ieder geval appel-diksap geven, ik weet niet wat je nu geeft?
Mijn oudste dochter drinkt dit nog steed als appelsap.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of daar inderdaad minder (fruit)suikers in zitten, het is wel een stuk goedkoper.

groetjes Danielle.  

Yoëll drinkt echt geen diksap op roosvicee.
Hij krijgt van appelsientje bv oranje vruchten of rode vruchten.
Ik geef hem dan 1/3 sap en 2/3 water, even schudden en drinken maar.
Ik had op een gegeven moment zoiets van liever 300cc apelsientje dan 1cc diksap, wat hij echt niet lekker vind (en mama ook niet)
Ik merk helemaal niets aan hem en hij komt er ook niet van aan ofzo.

Ik denk dat als je het aanlengt met water, zodat het wat milder wordt geen kwaad kan

Pauline

Daniëlle, ik geef Dean echte appelsap. Appelsmaakje van diksap, daar trapt hij niet in en drinkt het absoluut niet. Weg fles. Heb van Friso alle smaakjes geprobeerd, fruitdrink van olvarit, alle smaakjes diksappen, etc. Hij vindt de appelsap lekker en heeft er geen last van.

Pauline, aanlengen met water is ook niet goed. Dean weet precies wat 'ie wel en niet wil. Hij trapt er niet in.

Hoi, nou dan zou ik lekker appelsap blijven geven, overleg anders even met het cb.
Linde is een superslechte drinker wat sapjes betreft dus ik ga straks het aanlengen van sap eens proberen, sinaasappel is ook weer goed voor de darmpjes zeggen ze.

groetjes Danielle.

Ik hoorde dat appelsap slecht is voor kinderen, af en toe kan wel, maar als ze het elke dag drinken en veel niet. Het gaat nl gisten in je buik net als druiven. Maar of dat is bij elke dag een flesje of bij elke dag een pak dat weet ik niet. Ik zou het ook overleggen met het cb als ik jou was.

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan