Applaus voor mevrouw van Tellingen!!!

A

Anoniem

Guest
Esmé ik wil even zeggen dat ik het waanzinnig vind wat je allemaal doet met die foto's!!
Wat moet dat een boel werk voor je zijn geweest (en nog) Petje af hoor (ik doe het je niet na).

Heel erg bedankt !!!!!!

Als Joop (van Tellingen) met pensioen gaat, kan je hem zo vervangen hoor!!

Groetjes van Cissy

Ik sluit me er helemaal bij aan!! Kan wel bij alle foto topics reageren, maar doe het ff zo: Superrrrr foto's!
Kunnen we je eens 'inhuren' als fotograaf? ;)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hé Esmé, even serieus, er komt ineens wat in me op. Ben jij echt te huur? Of was het meer een geintje?
Mijn zusje gaat trouwen, en volgens mij hebben ze nog geen fotograaf. Weet niet zeker hoor, maar misschien een leuke job.  
Liefs NElleke

Esmé, echt super allemaal hoor!
De foto's zijn te gek!
Ik kan niet wachten tot je hyve het doet...

Dikke zoen Annet

Ik ben sprakeloos gewoon.
Wat een mega klus heb je jezelf aangedaan.

Geweldig!!!!!

Pauline

Te huur,.. uhm,.. Nooit over nagedacht. Ben maar een échte amateur fotograaf. Dus heb niet overal de juiste lensen voor met het risiso dat er wel eens mindere foto's bij zitten..
Voor zo'n dag zou ik zeker geen risico nemen.. Zou me dan onwijs schuldig voelen

Esmé,

Op een foto zag ik je met je camera. Wat voor camera heb je, een digitale spiegelreflexcamera? Wij hebben nog een analoge spiegelreflex en een DVrecorder waar we ook digitale foto's mee kunnen maken (kwaliteit is niet altijd goed). We zijn op zoek naar een digitale spiegelreflex en zoeken een beetje informatie over tevreden gebruikers! (this nogal een aanschaf, vandaar!)

Lisenka

Terug
Bovenaan