Apple....

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!
Heeft iemand van jullie een apple/mac computer?
Ik lees (bijna) elke dag alle topics en zou heel graag ook foto's willen plaatsen, maar op een of andere manier lukt het me niet.
Via hyves, eigen babysite, noem maar op...allemaal niks!
En ik zou ook zo graag met ons meisje willen pronken!
Groetjes Renate (mama van Indy 9,5 mnd)

De meesten van ons plaatsen foto's met een gewone pc. Als je foto's op Hyves hebt staan dan hoef je alleen maar te kopieren en plakken. That''s all!
Er staat een uitgebreidere uitleg ergens op deze site (bij veelgestelde vragen / faq's).

Succes, want wij willen ook graag foto's van je kleine zien!

Groetjes,
Ellen mv Julian

helaas gaat het kopieren/knippen en plakken via hyves ook niet.
heb echt al veel geprobeert, maar niets lukt tot nu toe.
Misschien weet iemand en truukje voor een apple!?
Fijne pc zo'n apple, maar soms....

Hoi Renate, helaas is het nog steeds zo dat het forum niet goed in de browsers voor Apple werkt. De forumsoftware werkt niet goed in Safari maar in Firefox al beter. Wanneer je een plaatje of url wilt invoegen moet je helaas soms wel 10x op het pictogrammetje klikken voordat het juiste venstertje verschijnt. Volhouden!!!
Ik zet altijd op Hyves de foto’s, open daar je foto > ctrl-klik > kopier afbeeldingslocatie. Appletje V (plak) in het venstertje.

Ik hoop dat het je lukt, zo nit geef een gil dan illustreer ik met wat plaatjes, praat makkelijker...

Succes

ach, waarom ook niet gelijk:

Eerst open je in Hyves (of een andere locatie waar je foto’s on-line hebt staan) je foto en klik je met tegelijkertijd ctrl ingedrukt op de foto. Selecteer:
Afbeeldingslocatie kopiëren.

Dan ga je naar het forum en klik je dit pictogram uit de balk hierboven om een afbeelding in te voegen:

Dan moet je dit venster krijgen:

Achter Image URL haal je de / weg en plak (appeltje V) je de afbeedingslocatie.
En zie je je foto in he forumvenster. Als je daar op gaat staan kan je aan de hoekes slepen om te vergroten/verkleinen.

Soms (lees vaak) krijg je dit venster:
Dan kan je die alsmaar opnieuw openen totdat je eindelijk het goeie venster te zien krijgt. Als je het helemaal niet ziet zit ie achter je Forumvenster want het is een pop-up.

Succes

Hiya Renate,

Ik heb een Mac en foto's plaatsen gaat heel goed, ik doe het niet via Hyves. Heb jij toevallig het programma "Transmit"? het staat in je dock afgebeeld als een klein vrachtautootje.
Laat me ff weten of je dat hebt, dan kan ik je uitleggen hoe je in transmit een folder aan kan maken zodat foto's via je eigen Mac server op deze site verschijnen.

Ajuus, ilja

Ik geloof mijn ogen niet!
Het is volgens mij gelukt!
Dank jullie wel dames!
Dit vind ik echt geweldig!!!

En....tadaaa hier is ze dan!

Awwww dat hoedje bij haar! Haha was de moeite waard hoor.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Terug
Bovenaan