april 2006 een nieuwe lijst

Dames en Jaap,

ik heb de lijst weer even bijgewerkt en zodra er een april forum is gaan we daar verder.
Willen jullie allemaal geregeld een berichtje sturen aan de redactie met het verzoek een april 2006 forum aan te maken?

Het is nog een spannende tijd voor iedereen. Probeer toch te genieten. Denk eraan de meeste zwangerschappen gaan goed en de meeste vrouwen (en hun partners uiteraard) bevallen na ca. 9 maanden van een lieve leuke en gezonde baby. Richt je daar op.

Allemaal een dikke knuf van Miep

01 april Jaap/Janneke vrouw 37 jaar 3e kind
01 april Lidia 1e kind
01 april Miep 35 jaar 3e kind
01 april Nens 2e kind
02 april Wendy74 2e kind
03 april Sam24 24 jaar 1e kind
05 april Beatrijs 33 jaar 2e kind
05 april fransje 28 jaar 1e kind
07 april Orchidee 1e kind
08 april Harma 26 jaar 1e kind
08 april sukaplumba 30 jaar 2e kind
10 april Desiree 23 jaar 1e kind
15 april Solleke 1e kind
 
Hoi Miep,

Zou je mij ook op de lijst erbij willen zetten? Ik ben 9-4-2006 uitgerekend van ons eerste kindje en ik ben 28 jaar.

Voor degene die mij niet kennen zal ik me gelijk even kort voorstellen: Ik ben op 1-6 gecuretteerd na een zwangerschap van 10 weken. Daarna 1 keer ongesteld geworden en nu dus weer zwanger. Dus voor ons ook extra spannend!!

Groetjes Nanda
 
hoi miep,

Zou je mij op op de lijst willen zetten.
Ik heet chantal 25 jaar  ben op 9 april uitgerekend en dit wordt mijn 2e kindje.
Ik heb al een zoon van 3 jaar.

Groetjes
chantal
 
Hallo



Ik ben ook in april uitgerekend, eh de 18de geloof ik... ja dat weet ik nooit.

Ik ben zwanger van nummer 2

Sarah kwam dwars door de pil heen en ook deze is niet helemaal gepland.
We wilden wel graag maar nog even wachten. Omdat ik zo lusteloos werd
van het spiraal hadden we die vast weg laten halen en vreeen we niet in
de vruchtbare week. Afgelopen maand hebben we 2 keer gevreeen door de
spanning van het trouwen 22 juli namelijk

en raak hahaha



Jip

 
Hallo!

Miep, dank je wel dat je me erbij hebt gezet. Ik wil ook wel een mailtje sturen naar de redactie, maar kan het adres zo snel niet vinden, heb jij dat?

Spannend allemaal he, ik ben zo ontzettend blij en opgelucht dat ik weer zo snel zwanger ben, dat m'n lijf gewoon weer doet wat het moet doen. En ik duim enorm dat het goed gaat. Ik ga zodadelijk gelijk maar even bellen naar de gyn, mag met 7 á 8 weken een echo laten maken. Dan heb ik dat maar vast geregeld, daar heb ik toch wel behoefte aan!

Ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!

Liefs Solleke
 
Hallo allemaal

Ik zal me ff voorstellen verder. Ik ben 21 en ben 1 jaar getrouwd en
ben nu vijf week zwanger van de eerste. wij wonen in het hoge noorden
van het land. Ik hoop dat het april forum er komt. Groetjes allemaal en
veel suc6 met de zwangerschappen

 
Hoi Miep!

Ik   ben nieuw hier..kben Lianne , 25 jaar en net zwanger van mijn eerste kindje. Kheb bijna 5 jaar een relatie en woon bijna 4 jaar samen. Ik ben ergens in april uitgerekend..maar hoeveelste? geen idee...mijn laatste ongi dag was 1 juli.
Ik hoop ook dat er een april forum komt! groetjes Lianne
 
Hoi,

Eindelijk kan ik inloggen. Ik zag allemaal april 2006 lijsten en ik kon er maar niet op, erg frusterend.

Ik ben Danielle en ben 30 jaar. Ik heb een zoontje van 10 maanden genaamd Mika. Ik ben nu weer zwanger en ben 3 april 2006 uitgerekend.

Vorige keer heb ik mijn zwangerschap ook op dit forum gezeten en ik heb nu nog contact met die meiden. We hebben vaak ook bijeenkomsten. Ik hoop dat het nu weer zo gezellig wordt. Maar als ik het zo zie hebben we weer een leuk groepje.

Gr. Daan
 
Terug
Bovenaan