April 2006

Dames en Jaap,

hij is nog niet zo lang, maar ik hoop dat er veel meer volgen.
April is een geweldige maand om een kind op de wereld te zetten lijkt me.

Kus Miep


01 april Miep 35 jaar 3e kind
01 april Jaap vrouw 37 jaar 3e kind
08 april sukaplumba 2e kind
 
ha ha ha ha ,

laat ik mijn vrouw even een naam geven , janneke dus

het gaat hartstikke goed , dr beginnen natuurlijk wat normale ongemakken te komen , moe misselijk , het hoort dr bij .
vindt het heerlijk om ze nu heerlijk overdreve te verwennen , ook mijn oudste dochter van 14 vindt het heerlijk om het zo mee te beleven.


groeten jaap en janneke
 
Als we massaal allemaal e-mails sturen naar de redactie en om een april forum vrage, wordt ie misschien aangemaakt.



Ik heb er al meerdere gestuurd, dus kom op massaal mailen.

 
Hehe!

Wij zijn 3 april 2006 uitgerekend!!! Leuke tijd lijkt mij ook!!!
Ben 24 jaar en is voor ons eerste kindje. Hebben er 7 rondes over gedaan, maar naar mijn idee heb ik echt ruim half jaar moeten ontpillen en vraag ik me af of ik altijd wel eisprong heb gehad, omdat ik laatste 2 rondes echt andere slijmwaarnemingen had... Maar goed dat maakt nu niets meer uit, nu ik zwanger ben vergeet ik al die teleurstellingen heel snel!!!!

Hoop dat er idd snel een nieuwe topic wordt aangemaakt!

Iedereen geniet ervan en tot hoors maar weer!
 
Hoi allemaal

Ik ben  5 april 2006 uitgerekend!  Ik ben 28 jaar en mijn man is 30. In april zijn ben ik gestopt met de pil en na een paar maandjes ontpillen is het bij de eerste poging gelukt. Ben nu wel een beetje moe. Ik heb me vandaag opgegeven bij moeders voor moeders en al een afspraak gemaakt met de verloskundige....mag over 2 weekjes al komen...spannend.

Ik hoop dat we elkaar een hoop tips kunnen geven  

 
Terug
Bovenaan