April 2009 uitgerekend?

Ik zie nergens een topic over vrouwen die in april zijn uitgerekend.
Zij die er wel?

ik ben zelf 27 april uitgerekend van ons eerste kindje, ben dus nu 23 weken zwanger.
De eerste trap heb ik al gevoeld, mijn vriend ook waar hij heel blij mee was.

Deze vrouwen staan onder een ander onderwerp.
Je moet dan naar forum, en dan zwanger en dan naar beneden scrollen en daar zie je vrouwen die in april zijn uitgerekend.
Helemaal onderaan.
Wij wachten dat ze mei, juni, juli en augustus ook eindelijk aanmaken..

Succes met je zwangerschap.
Groetjes

heyyyyyy wat gezellieg!!!!!!!! eindelijk nog 1 die in april gaat bevallen :))))))))))

Ik ben 14 april uitgerekend! weten niet wat het word en ben nu 25 weken en 4 dagen! heb al een dochtertje van 5 ( over 2 weken precies is ze 6 :))))                 )

Die is helemaal happy dat ze eindelijk een broertje of een zusje krijgt! Ze had het al een paar keer aan de sint en de kerstman gevraagd hihi en vorig jaar voor der verjaardag echt lief!!! ze helpt ook met alles mee en moest en zou van der eigen centjes de eerste 2 pakjes kopen voor de baby die die gelijk aan moet als hij/zij geboren is! ook heeft ze erg goed geholpen met de baby kamer verven en inrichten is echt een hele lieve grote zus !

ze kan ook niet wachten tot het 14 april is hihihi mijn meissie is zo trots als een pauw!!

xxx Jill

hoi hoi,
hier nog een april mama!! ik ben 28 april uitgerekend.
heb volop leven in me buik alleen nog niet zo vaak aan de buitenkant te voelen..wat mijn vriend erg jammer vind hahaha.wij weten ook niet wat het wordt! vind dat wel zo leuk als het een verrassing is!!

groetjes miranda

hoi alle aprilmama's. Tis echt niet moeilijk hoor om bij april mama's te komen. Ik ben er ook een, maar tis er nog erg rustig, dus zoek snel en klets mee!!

forum-zwanger-onderaan scrollen april mama's

hello

Ik heb wel de hele dag door bewegingen, mijn vriend en dochtertje hebben de baby ook al gevoeld, en je ziet mijn buik ook aan de buitenkant bewegen soms, das echt leuk haha als ik tegen het aanrecht aan sta met me buik ( de rand met afwassen ofzo) dan schopt de kleine er ook hevig tegenaan hahahaha

ik kan dat forum ook niet vinden hoor, ik zit ook op BB en   daar zitten we met een stuk of 50 april mama;s is ook erg leuk!!! weet niet of ik hier links kan plaatsen, zoja dan zalik hier wel een link zetten

xxx

Terug
Bovenaan