April 2019 uitgerekend!

<p>Hallo allemaal, er zullen nog niet veel dames zijn voor deze datum maar ach ik begin alvast!</p>

Ik wil het van de daken schreeuwen!!!! Maar dat is natuurlijk nog niet verstandig.

Wij waren afgelopen januari al zwanger maar dit zat buitenbaarmoedelijk dus het is even een hele spannende periode. Gelukkig sta ik wel al voor de eerste echo ingepland als ik 7 weken en 3 dagen ben om te zien of de nestelling nu wel in de baarmoeder zit. Heeeeel hard duimen.

Gefeliciteerd RoQU... Super leuk en spannend! Wat fijn dat je met 7 weken al voor een echo mag komen... Zal een hoop onzekerheid weg nemen. Hoe voel je je verder? Kwaaltjes ?
Hier zijn we 1 april uitgerekend van onze eerste. Heel spannend allemaal maar we zijn er beide gelukkig heel nuchter onder. 29 augustus de 1e echo misschien dat het dan iets meer gaat landen :) Wij willen het het liefste stil houden tot de 12 a 13 weken..

Gefeliciteerd RoQU... Super leuk en spannend! Wat fijn dat je met 7 weken al voor een echo mag komen... Zal een hoop onzekerheid weg nemen. Hoe voel je je verder? Kwaaltjes ?
Hier zijn we 1 april uitgerekend van onze eerste. Heel spannend allemaal maar we zijn er beide gelukkig heel nuchter onder. 29 augustus de 1e echo misschien dat het dan iets meer gaat landen :) Wij willen het het liefste stil houden tot de 12 a 13 weken..

Sit word ons eerste kindje, ja ik ben echt blij met die echo want elk steekje in me onderbuik maakt me een beetje panisch.
Ik heb zeer gevoelige borsten, brandende tepels, hoofdpijn heel moe steeds, heb vaak aandrang om te plassen en ben 3 dagen misselijk geweest dus absoluut kwaaltjes maar al moet ik 9 maanden slapend aan een wcpot hangen, ik heb het er voor over!

Voornjullie dus ook spannend! Heb jij kwaaltjes?

Gefeliciteerd!Er is al een topic voor april 2019, handig om hierin verder te gaan: https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/uitgerekend-april-2019/

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Er is indd al een topic voor april 2019! Ook hebben we een besloten Facebook groep waar je je kunt toevoegen als je het leuk vind! Mommy to be april 2019
?

Terug
Bovenaan