April mama's

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Even een vraagje, wat geven jullie nu zoal de hele dag???
Wij zitten hier nog steeds op 5 flessen, maar volgens mij kan dit wel iets anders ingedeeld worden....

Alvast bedankt!!
Groetjes Veronique
(mv Madeleine 14-04-2007 en Isabelle 04-01-2003)

Hoihoi,

Afgelopen week zijn wij teruggegaan naar 4 flessen en dit weekend voorzichtig begonnen met een fruithapje. We maken een fles van 210 ml + 7 scheppen, maar die drinkt ze vrijwel nooit leeg. Ons schema is nu ongeveer zo:

07.00 fles
11.30 fles
13.30 klein fruithapje (beetje proeven eigenlijk meer)
16.00 fles
20.00 fles

Suze is van 23 april

groetjes,
Karin

We gingen trouwens terug naar 4 flessen omdat ze de 1e fles 's morgens niet meer wilde drinken en 's avonds laat ook steeds minder dronk. Nu drinkt ze alle flessen weer gewoon.
Als ze 5 flessen goed was blijven drinken was ik denk ik nog niet teruggegaan naar 4 flessen.

groetjes,
Karin

Hier nog steeds 6 voedingen. Ik bied hem 6 x 180cc bv uit de fles aan en hij drinkt gemiddeld 850 cc op.

We houden het ook nog even bij die 6 , omdat hij anders te weinig drinkt en hij krijgt ook nog geen bijvoeding i.v.m kans op allergieen.

groetjes irene

he hoi ,

milan krijgt sinds een week of 3 4 flesjes van 210 cc + 7 scheppen.

7.30   fles
11.30 fles
15.00 fles
18.00 groente of fruithapje (heel potje)
19.30 laatste fles

de tijden zijn wel eens anders maar altijd half 8 eerste en half 8 laatste

groetjes mirjam en milan van 03-04-2007

Hoi,

Remco is van 8 April en krijgt al een paar weken 4 voedingen.
10:00   235 cc + 10 shepjes jbpm + 1 eetlepel Nutrix.
14:00     Hetzelfde.
18:00     Hetzetfde.
22:00     Hetzelfde.

Fruit en groente zijn we weer mee gestopt, want hij spuugde daar zo van.

Groetjes Margaretha,

Hoi,

Ruben is van 3 april en krijgt nog steeds 5 flessen van 200 ml.
Om 7.45, 10.45, 14.30, 18.00 en 22.30 uur.

We zijn wel begonnen met een beetje bijvoeding, maar omdat hij nog best veel slaapt overdag, komt daar niet zo heel veel van terecht. Rijstebloem in zijn fles vindt ie maar niks en eten van een lepeltje is ook nog niet alles. Vandaag heeft hij 2 theelepeltjes fruit gehad, maar hij vindt dat dikke spul in zijn mondje niet echt prettig.
We zien wel hoe snel hij het oppikt.

Groeten, mam van Laura en Ruben

hoi

hier ook nog steeds 5 voedingen omdat selina veel spuugde na de flesjes en ben sinds afgelopen donderdag jbpm door de fles aant geven en dat gaat goed lijkt er ook op of dat ze veel rustiger en meer tevreden is maar slapen gaat ook redelijk ze komt rond 6.00 meestal en wel eens 5 uur   we hebben echt rare weken achter de rug dat ze om 3.00 ook kwam vandaar hier nog 5 voedingen omdat doorslapen hier ook nog niet echt lukt.

liefs tara mama van selina 14-04-07

Terug
Bovenaan