Aprilforum

Hoi a.s. aprilmoeders! Zijn er onder jullie nog meer die al een mail naar de redactie hebben gestuurd met de vraag om een aprilforum? Zo nee, doe dat dan a.u.b. even, want ik zit er al een hele week op te wachten en ik heb er zin in om met andere meiden te kunnen kletsen en ervaringen te delen!
Liefs, anke
 
Hoi Anke,

Het maart forum liet ondanks diverse berichtjes ook best lang op zich wachten, dus nog even geduld vrees ik.

Groetjes,
Jacqueline

P.S. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
Hoi Anke,

Ik ben ook een aanstaande aprilmoeder, ik vind het verschrikkelijk spannend, het is voor mij de eerste keer. Hou jij het geheim voorlopig of vertel je het wel aan je moeder, beste vriendin bijvoorbeeld?
 
Hoi Anke

Het is gelukt, ik ben ook zwanger!!!!
Ik ben volens Brabbel uitgerekend op 15 april.
Ik heb al twee mailtjes naar de redactie gestuurd, maar niet eens een leesbevestiging, nog even afwachten dus.
beginnen we gezellig hier ons knusse-forumpie.

liefs Jeanette
 
en....Karolien, mijn moeder, schoonouders, zus en twee beste vriendinnen weten het al.

Ik flap het er zo uit,ik ben ook zo blij en voel me in tegenstelling tot de vorige keer zo geweldig.

Liefs Jeanette
 
Ook raar, heb inderdaad ook gemaild. Niets vernomen. En... wacht wellicht het langst van allemaal... namelijk 1 april !!! hahahaha (serieus 1 april).

Zie jullie op het april forum als die er eindelijk eens komt

Groetjes
Miranda
 
Hoi meiden, nou idd, gaan we hier alvast ons forumpje beginnen! Jeanette, gefeliciteerd meid, eindelijk weer zwanger! Ik ben echt blij dat er nog 'een bekende' mee gaat naar april! Ik ben ook een superflapuit, eigenlijk zijn er nog maar weinig mensen in mijn directe omgeving die het niet weten....maar dat zijn ook allemaal mensen aan wie ik het zou vertellen als het mis zou gaan. Ik kan dat niet geheim houden en het is toch ook veels te leuk om voor iemand achter te houden!!! Ik ben 9 april uitgerekend, vandaag precies 5 weken zwanger en heb al een buikje!!! De vrouw in de Prenatal winkel zei het ook al!! Gaaf man, misschien kan ik over een maandje al wel zo'n mooie buikband aan!! Nou meiden, hopen dat de redactie snel reageert en anders zie ik jullie voorlopig hier wel! Allemaal veel plezier en geluk met dit prille beginnetje!!!
Liefs, Anke
 
Terug
Bovenaan