arabier in bed

haha
Gister komt m'n man in het kamertje van Kian, ligt meneer in bed met het doek van het hemeltje om z'n hoofd gedraaid. Z'n oogjes, neusje en mond kwamen er nog uit, maar verder zat hij helemaal ingewikkeld. Best schrikken, hebben nu het hemeltje zo gehangen dat hij er niet meer bij kan. Maar het zag er wel heel schattig uit!
Liefs Phira

ohhh ik zou me eerst een ongeluk schrikken en erna denk ik hard lachen en mn fotocamera pakken hihihihihi.
Bij Yoëll had ik ook al vrij snel het hemeltje eraf, omdat hij het mega interessant vond om het te pakken en zo ver en veel mogelijk in bed te krijgen...

hallo

ja, dat hebben wij ook gehad, alleen bij ons was het de klamboe...
die had ze helemaal om haar hoofdje gedraaid, ikzelf was werken maar werd gebeld door papa met dit nieuws.
toen ik 's avonds thuis kwam was de klamboe van haar kamer verdwenen en ergens vind ik ook maar beter ook, want als dit al gebeurd, wie weet wat er dan no meer kan gebeuren

groetjes Veronique mv Daniëlle

hallo

ja, dat hebben wij ook gehad, alleen bij ons was het de klamboe...
die had ze helemaal om haar hoofdje gedraaid, ikzelf was werken maar werd gebeld door papa met dit nieuws.
toen ik 's avonds thuis kwam was de klamboe van haar kamer verdwenen en ergens vind ik ook maar beter ook, want als dit al gebeurd, wie weet wat er dan no meer kan gebeuren

groetjes Veronique mv Daniëlle

Terug
Bovenaan