R Roxxx feb 6, 2021 #1 Iemand suggesties voor arabische meisjesnamen met een A en een mooie betekenis
S SanneAB feb 6, 2021 #2 Assia = vol met leven Saffia had ik gedaan als het een meisje was hoor je niet veel
R Roxxx feb 6, 2021 #4 Dankje, ik ben zelf nederlands maar mijn man is marokkaans voor een jongetje had ik al vanaf het begin in mijn hoofd maar het word een meisje
Dankje, ik ben zelf nederlands maar mijn man is marokkaans voor een jongetje had ik al vanaf het begin in mijn hoofd maar het word een meisje
T Tesssa feb 6, 2021 #5 Amira (betekent prinses) of (moet het met een ‘A’ beginnen of niet?) anders Yara (betekent kleine vlinder en volgens sommige websites ook prinses)
Amira (betekent prinses) of (moet het met een ‘A’ beginnen of niet?) anders Yara (betekent kleine vlinder en volgens sommige websites ook prinses)
R Rcl feb 6, 2021 #8 Waarom niet tussen in nederlands en marokaams jij bent nederlands en mg toch ook wat van daar in Alicia bijvoorbeeld
Waarom niet tussen in nederlands en marokaams jij bent nederlands en mg toch ook wat van daar in Alicia bijvoorbeeld