arbo arts

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ben op dit moment aan het ziek vieren, omdat ik het werk voornamelijk fysiek maar ook geestelijk even niet meer aan kan.
Ben er dus aan het denken dat ik naar de Arbo arts zal moeten gaan...
Op zich geen probleem alleen wel het feit dat ze op de werkvloer niet weten dat ik een chronische darmontsteking heb en nu ben ik bang dat zij dat dan ook gaan weten als ik eenmaal bij de arbo ben geweest..

Wie geeft me raad ?

Groetjes Mamke

Ben je nu thuis vanwege je chronische darmontsteking? Zo niet zullen ze daar ook niet naar kijken ze kijken enkelt naar waarom je NU thuis zit. En als ze het door zullen geven wat is dan het probleem?? ze mogen je daar niet om ontslaan of iets dergelijks. Als je nu thuis zit vanwege je zwangerschap zullen ze kijken wat ze kunnen doen om je weer zo snel mogelijk aan het werk te krijgen of iig kijken hoever je nog kan...

Succes er mee

Groetjes Claudia
35 wkn & 6 dgn

Hee

Een Arbo arts heeft een beroepsgeheim.
Als jij duidelijk aan geeft dat je niet wilt dat hij/zij dit door verteld aan je collega's, dan mag hij/zij dat niet doen.
Dus duidelijk aangeven.

Groetjes Mama van Joëlla.

hoi hoi

heb je toevallig ziekte van crohn of colitus??
ik heb zelf crohn maar vraag me af waarom zouden ze dat niet mogen weten?
zo ie zo heeft de arbo arts idd ook een zwijg plicht net als iedere andere arts...

als je bang bent dat ze je ontslaan omdat je die ziekte hebt dan is dat onzin want dat mag niet en verder kun je normaal toch prima functioneren???
als je niet al te veel last hebt en misschien niet zwanger bent???

groetjes diana

Terug
Bovenaan