arentmaas deel 2

he meis ja ff hier verder anders moeten zo ver zoeken hahah, hoe is het nu met je en zekers met jullie wondertje nog steeds ziekjes? heeft de tips nog geholpen of ?

Met mij gaat iets beter hahaha ik heb gedacht de kleine gevoeld te hebben maja was echt dat ik half sliep en gevoel had dat me buik bewoog van binnen dan dus, kweet niet if ik het nu gedroomt hebt of daadwerkelijk de kleine is, misschien verbeeld ik het maar omdat ik misschien te veel opfocus, pfff wat ben ik toch een zeur.

liefs
 
Hey meid,

Sorry dat het zo lang duurde, heb het echt super druk gehad.
Kleine Sterre was weer beter maar heeft nu iets anders:
Al twee avonden na het avond eten begint ze te huilen en eindigd pas in de nacht. Ze is echt ontroostbaar en wil de hele tijd drinken (ik geef borstvoeding). Het klinkt echt als een pijnhuiltje, ze heeft daarnaast ook verhoging en geeft soms een beetje over terwijl ze dit nooit doet. Het rare hieraan is dat het dus steeds in de avond is deze laatste dagen. Overdag is ze super vrolijk en helemaal zichzelf.
Ik heb geen idee wat het is, ze is vandaag 4 weken. Misschien heeft ze iets eerder als normaal last van een sprongetje?
Jij ideeen?

Hey meid ik las je topic over de "gezelligheid" thuis. Dat is echt super vervelend, helemaal nu je ook nog eens zwanger bent en emotioneel al meer schommelt als normaal (tenmiste dat had ik) ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Mijn man heeft me echt aan alle kanten gesteund en nu nog. Ondanks dat hij er vroeg uit moet voor zijn werk en ik thuis zit gaat hij er nog uit om een uur met Sterre te wandelen door het huis omdat ze onrustig is. Dus ja het lijkt mij echt vreselijk. Vooral omdat ik echt enorm boos zou worden denk ik. De adviezen klinken goed, even een paar dagen samen weg, relaxen en even elkaar weer echt zien en horen?

Hoe gaat het verder met je? Jou kleine wondertje al echt bewust gevoelt of alleen nog half slapend? Ik denk gekeken naar wat je hierboven beschrijft dat het echt de kleine is!

Liefs
 
he meis , o wat naar zeg, ik weet niet of het een sprongetje is heb dat met de kleine van mij niet mee gemaakt, het over geven kan van het huilen zijn hoor dat ze helemaal over stuur zijn das normaal maar het huilen, klinkt raar maar probeer eens s avonds een flesje tegeven in plaats van bv, misschien heb jij juist s avonds weinig voeding , je kan wel veel melk hebben maar oet wel voeding in zitten en al ze elke keer wilt drinken lijkt me echt dat je te weinig voeding heb s avonds. probeer het een keer is nooit erg en als het werkt dan weet je waar door het komt.

Het gaat nu wat iets beter thuis weekendje weg gaan heb ik al gedaan vorige maand juist om ff als gezin ff met elkaar bezig te zijn.maja echt baad was er dus niet bij.

Ja het was zekers de kleine probleem is dat het een nachtmensje is pfff 2 nachten weinig geslapen door de kleine in me buik afgelopen nacht iets beter maar ook niet veel, elke keer als ik op bed ligt denkt hij/zij o leuk nu is het tijd voor mij, pffff maja hopenlijk alleen nu dan straks als de kleine geboren is.

liefs
 
oja de verhoging kan ook van het huilen zijn dan maken ze zich zo druk zo als ik het lees dus huilen,veel drinken en wilt blijven komen lijkt meer op teweinig voeding, maja ben er niet bij , maar zoals ik het lees, heb dit met sharon ook gehad maar aan het eind ik spoot gewoon melk maar moest elke keer bijvoeden met andere woorden had wel melk maar geen voeding erin.

s6 ermee en vragen staan vrij

liefs
 
Hey meid,

Goh, ik ben toevallig gisteren bij het inloop spreekuur geweest van het CB en die zeggen hetzelfde als jij. Ws heb ik teweinig voeding inderdaad omdat ik in de middag te druk ben en dus mn voeding achteruit loopt.
Ik ga nu een andere manier van BV geven in de hoop dat het over gaat. Ik heb dat nu gisteren en vandaag geprobeerd en ze is al twee avonden veel rustiger. Lijkt er dus op dat we het probleem zo een stuk opgelost hebben.

Ik wil erg graag BV blijven geven en flesje geven durf ik niet zo goed omdat het aanhappen aan de borst nog steeds niet vlekkenloos gaat omdat mijn tepels erg vlak zijn. Hierdoor lukt het haar wel maar kost meer moeite. Ik ben bang dat zij mijn borst niet meer pakt als ze merkt dat de fles gemakkelijker gaat. Snap je? En melk spuiten, helaas weet ik er alles van haha, het loopt er gigantisch uit steeds, zo irri!!!

Jammer dat weekend weg niet veel baat heeft gehad. Hoop dat jullie wel genoten hebben?
Tja het blijft ook altijd een moeilijke tijd denk ik als je een kindje verwacht, alles verandert zo en iedereen gaat er anders mee om. En dan ook nog eens druk met werk. Dat is geen goede combi voor je relatie denk ik. Maar het komt goed, dat weet ik zeker, even tijd geven misschien? Praten lukt dat?

Haha een nachtmensje, dat was Sterre de eerste weken/maanden ook. Daarna werd het wat minder toen werd ze rustiger in de nacht en nu ze geboren is was de eerste dagen nog erg zichtbaar dat ze een patroontje had in mijn buik. Zoals om 01:00 wakker worden in de nacht maar binnen een paar dagen was het over. En zo druk als ze in mijn buik was snachts zo rustig is ze nu haha. Ze slaapt als een os in de nacht ;) 10x beter als overdag. Dus met mazzel heeft jou kleine dat straks ook en heb je meteen al een kindje dat doorslaapt tot vroeg ochtend.

Liefs
 
he meis, nou das heel toevallig hahah, naja goed dat het nu beter gaat, je kan speciale flesjes kopen met speen die op ene tepel lijken ik heb zelf de tommy tippie die is heel goed van kwalitiet en dan nemen ze gauw de fles maar ook de borst weer zo kan je het alleij geven als het echt niet gaat of als je man een keer de fles wilt geven en jij daar voor gekolft hebt, hierdoor raken ze niet van in de war en hoef je niet bang te zijn dat ze je borst niet meer pakt.

Ik heb onze dochter ook bv gegeven en in het begin had ik veel pijn pff van alles geprobeert maar bleek dus dat zij heel erg venijdig hapte soms waren ze echt kapot ze was zo snel met happen dat me tepel daar niet tegen kon is na een tijdje over gegaan. Na 5 maanden ben ik gaan werken in de avond en merkte gauw dat ik weinig voeding meer had s ochtends ik moest gewoon elke keer bij voeden ebn toen maar gestopt want was haast een hele fles, dus ja gewoon gestopt ermee en nergens last van gehad met stuwingen geen pijn niks.

Ja het weekendje was heel gezellig geen problemen gehad , het gata nu redelijk goed met ons heb hem gewoon negeert en hij vraagt wat is er zeg ik nou ik wil een gezin en niet een man die alleen leeft waar ik voor moet zorgen maar elkaar moeten helpen en verzorgen. Nu heeft hij een dag door gedraait en dus nu wakker is en heeft net een tijdje met de kleine gespeeld enzo en mij aandacht gegeven.
Dus ik negeer het gewoon en merk dat dat helpt.

Hij/zij wordt al wat rustiger alleen zodra ik zelf rustig lig begint het te bewegen en ook snachts maja is al wat minder gelukkig en vooral als de kleine tegen me buik aan zit/ligt of de poes dan gaat hij/zij flink bewegen echt nog een gevoel dat heel me buik door de rondte wordt egdraait en vaak tegen me blaas dat ik aanvallen krijg om te plassen en dan wil ik gaan is het weg , continu kleine duwtjes tegen me blaas aan das heel wat minder hahhaah.

Sharon sliep heel goed om 11 uur s avonds laatste fles en om 5 uur s ochtends de eerste echt heerlijk en na ander halve maand ongeveer sliep door tot halg 9 nu nog 7 a 8 uur naar bed hal9 a 9 uur uit bed.

liefs
 
Terug
Bovenaan