argghhhh

A

Anoniem

Guest
Waarom kan je lichaam niet gewoon zeggen JE BENT ZWANGER. AL die symptomen en gekke dingen enz die je lichaam nu aangeeft waardoor je niet weet of je nou zwanger bent of ongi gaat worden. Ik word er gek van.
Kan er niet gewoon een briefje uit je doos komen met daarop je bent zwanger. dan weet je tenminste waar je aan toe bent, word hier zo moedeloos van. Moet nog zeker tot zaterdag wachten tot mijn NOD, maar ben nu af en toe (nagenoeg iedere dag) misselijk, heb grotere borsten, een beetje gevoelige tepels en soms ook last van mijn onderbuik wat ik niet kan omschrijven.

Maar dit kan dus ook van alles zijn, een virusje (misselijk), spierpijn in de buik (van weet ik veel wat), aankomende ongi (grotere borsten) en ga zo maar door.

Denk dat we gewoon maar geduldig moeten wachten, al is dat erg moeilijk!!!!!
we gaan het in ieder geval wel zien, want dat briefje uit je doos komt toch niet helaas

Iedereen rond zijn NOD succes op het wachtbankje en de andere succes met het klussen of zwanger zijn of weet ik veel wat

groetjes

Ja kl#te is dat he! ik ben steeds licht in mijn hoofd en af en toe wat misselijk maar ik denk dan kan dat wel al mijn nod is ook 9 sept dus nog 4 dagen.

Laten we samen duimen.

Heel veel succes dan, en hopelijk is het zover voor je.

Nou, waarom de wetenschap dáár nog niks op gevonden heeft?
Gewoon een simpel lampje, weet ik veel, in je navel ofzo (moderne piercing hihi).
Groen als je zwanger kúnt worden (ovulatie), rood als het niet zo is.
En hetzelfde met zwanger zijn.
Succes met wachten, zal voor je duimen!

Groetjes Jaine

Hahahaha... wat een fantasie!!  Zou wel een uitkomst zijn of niet? Hier nog zo'n ongeduldige tante... maar ik moet nog 8 dagen tot nod!! Pffff....

Nou, ik hoop gewoon dat we allemaal lekker zwanger zijn. Succes met duimendraaien en nagelbijten!

Greetz,

Tammy

ik vond dat ook al dat er bellen moesten luiden briefjes uit dozen moesten komen en lampjes moesten schijnen maar helaas is het altijd hetzelfde gezeur je eigen lichaam heeft n geheimpje voor je in petto en laat je 2 weken erop wachten GRRRRRRRR
liefs en sterkte medelotgenoten

ja ik ben ook voor een éénduidig antwoord.
Word gek van al die vage klachtjes die alletwee de kanten op kunnen

Maar helaas zo werkt het niet...ook ik moet nog 8 dagen wachten tot mijn NOD...

gelukkig ben ik niet de enige die dingen voelt en bijna niet kan wachten !!!! Hadden ze inderdaad maar iets uit gevonden dat aangaf dat je zwanger bent, hadden we ook geen testen hoeven kopen om dat te testen. maar helaas. We gaan gewoon gezellig met zijn allen op het bankje onder de boom zitten wachten tot we eindelijk iets weten.

Terug
Bovenaan