argh er gebeurt niks

Nu 40 + 5 dagen. Ik ben een 'rookie mom', eerste kindje, schijnt normaal te zijn. Maar voor mij voelt het alsof het kindje nooit meer gaat komen. Zo raar dat je niet meer kunt aftellen. Op de zwangerschapsapp staat ook: 0 dagen te gaan.

Ik zie het niet meer gebeuren.. heb totaal geen krampen en het kindje doet gewoon nog vrolijk dansjes in mn buik. Net alsof ik 5 maanden zwanger ben, alhoewel ik er niet zo uit zie ;)

Wie is er nog meer de datum voorbij? En mama's die al een kindje hebben, was jullie eerste ook te laat? Hoe lang?

Ik twijfel of ik dat strippen moet laten doen. Zie het niet zo zitten dat ze bij mij naar binnen gaan om een beetje te woelen. Het klinkt alsof het een beetje frutten is en maar gokken of het wat oplevert. :/
Kan ik dat zelf niet? :p

strippen kan pijnlijk zijn, maar kan zeker wel leiden tot beginnen van de bevalling. Het is op dat moment een beetje pijnlijk.. Maar dat is zo gebeurt, en als je baarmoeder er al klaar voor is, is het meestal zonder pijn ;) Ik zou het zelf weer opnieuw doen.. Ik heb al 2 kids en bij allebei dit laten doen.

Hoi Jlien85,

Hier hetzelfde verhaal... 40+4 dagen! Kleintje is nog heerlijk beweeglijk en de ene dag kom ik beter door dan de andere. Ik hou mezelf voor dat het er vast volgende week wel is, maar het kan ook pas na het volgend weekend pas komen, dan ben ik officieel 2 weken overtijd. Dat strippen weet ik ook niet hoor, ben zo'n groentje wat dat betreft (ook 1e kindje)...

De verloskundige zei ook dat de eerste kindjes vaak "later" komen dan de uitgerekende datum, maar toch leef je er zo ontzettend naar uit!

Ik voel me ook zooooo dik, maar ja... ben intussen ook al 17 kg aangekomen!!!

Ik zeg laat maar komen die kids van ons!!! Nooit verwacht dat ik zo zou uitkijken naar een bevalling,
Hier ga ik vast nog op terug komen ;-)

Zet em op meis, laatste loodjes ik leef 100% met je mee!

Gr. Juutepetuutje

Hoi,

Ik ben vandaag 40+2. Begin er ook van te balen. Voel nog helemaal niets. vorige week hebben ze het geprobeerd in te leiden zie eerdere melding van mij. Maandag nog gestript voor ik naar huis ging. Op zich voel je dat wel. Als je maar probeert te ontspannen is het niet superpijnlijk.
Dinsdag wel slijmprop verloren maar verder helemaal niets. Hoop elke morgen als ik opsta dat mijn vliezen breken. Gebeurde bij de 1e wel. Maar nee. Donderdag weer voor controle geweest. Nog steeds alles potdicht. ja 1 vinger ofzo had ze het over. Die scheen ik maandag ook te hebben. Merk wel dat ik iets meer harde buiken heb. Maar verder niets. Ben met de 1e op exact 40 wk bevallen terwijl 2 dagen voor die tijd mijn vliezen braken.
Sterkte met wachten. We zitten immers in hetzelfde schuitje.

Hoi,

Hier vandaag precies 40 weken, hoop dat ze straks iets in het ziekenhuis gaan doen, maar ben er bang voor!

hoop dat het bij 1 van jullie al is begonnen en dat jullie de ukkies snel in jullie armen hebben!

Hoi,

Nog steeds niet begonnen... vannacht had ik om 5:00 een buikkramp, ik hoopvol wachten op de volgende, maar die kwam niet! Denk dus dat het mijn darmen waren ofzo... iig vals alarm!

Gelukkig komen mijn ouders vanmiddag even op de koffie, beetje afleiding kan geen kwaad.

Morgen ben ik 40+7 en moet ik weer voor cotrole bij de VK, ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen...

@jk87 succes in het ziekenhuis! Hoop dat ze wat gaan doen voor je!!

Ook zelfde schuitje hier. 40+5 en nog geen enkele indicatie dat er binnenkort iets gaat gebeuren. Nog geen pijntje gevoeld en nog steeds allemaal vrolijke schopjes in mn buik. Ik word dinsdag gestript bij de VK en ben heeeeeeeeeeel benieuwd wat het gaat opbrengen. Het zal wel niet prettig zijn, maar kan me niet schelen, ben al blij dat er IETS gedaan wordt, want ik ben echt heel ongeduldig nu. Ik wil mijn baby! :D
Succes allemaal, hoop dat het een beetje op gaat schieten bij jullie. Sterkte!

Terug
Bovenaan