arghhh sommige mannen en dan bedoel ik nu die van mij

A

Anoniem

Guest
wie heeft er nog meer zo'n man die het maar al te handig vindt als jij de dingen regelt! zoals leuke dingen doen!!   ik zeg tegen hem je mag ook weleens iest verzinnen om wat leuks te gaan doen in de vakantie , gezellie met zijn tweeen! jij hebt toch  al verzonnen om naar de efteling te gaan waarom moet ik dan iets verzinnen zegt ie tegen mij!!! ahh daar zakt mij de broek van af hoor!! zo moelijk is het toch niet of wel???   en dit is al de zoveelste poging maar volgenns mij zit het gewoon niet in hem ofzo!!!   het enige wat hij kan bedenken is seks hahah dat wil ie wel !! nou ik heb gezegt ik heb geen sex meer met je voordat je wat leuks bedacht hebt!!! hahaha of is dat te streng??

kus kus
en bedankt voor het luistern naar mijn geklaag
kus coortje

tjee wat herkenbaar.......
volgens mij zijn alle mannen een beetje hetzelfde. Die van mij heeft wel eens ideen maar die kunnen ook zo weer veranderen.
En romantisch ho maar..... Ja samen uit eten allebei aan een kant van de tafel en dan lekker eten. Maar even een hand vasthouden, knipogen, lachen nee hoor.
Ach ja volgens mij moeten wij ons er maar bij neerleggen dat ze het allemaal wel erg makkelijk vinden dat de vrouw alles regeld.
Als ik het niet zou regelen waren we ook niet op onze huwelijksreis geweest hoor. ach dat kan nog wel.......... doe ik morgen wel (over 3 weken dus)
zeer frustrerend af en toe.
wel prettig dat we hier ons ei kwijt kunnen he? eens iets anders dan alleen maar over zwanger worden is ook een welkome afwisseling.

sterkte met je mannetje en geen sex........tja geen sex geen baby, dus................

liefs daan

haha lachen....

mijn vriend is wel ondernemend,daar licht het niet aan,dan ben ik juist weer een scheiterd!!!!!!!!

maar hoe jij dat schrijft DAAN met dat etentje  dat herken ik  heel goed!!!
niet dat wij vaak uit eten gaan...
of als je over straat loopt zou hij ook geen hand geven,stel dat een ander dat ziet,
ja als het donker is mischien wel,maar anders!!!!
o ja het huishouden,ook zo iets....zou hij ook niet wat doen,
ja af en toe een keer de stofzuiger pakken....
maar hij is wel van het buiten werk,hij zorgt dat de tuin en om het huis alles netjes is!!!

maar goed voor de rest is het wel een lieverd!!!!

xxxtam80

Ja, mannen zitten wat dat betreft heel anders in elkaar! Maar die van mij is sinds een jaar helemaal om. Hij heeft me op de meest romantsiche manier ten huwelijk gevraagd die ik me voor kon stellen (zelfs mijn vader toestemming gevraagd!) en sindsdien doet ie echt z'n best om z'n liefde te tonen.
Ik denk dat het net zo is als met kinderen (hihi, voor zover ik dat op tv zie natuurlijk, want zelf heb ik ze nog niet), wanneer hij ook maar iets liefs doet, complimenteer ik hem ermee. Wat lief dat je de stofzuiger even door de kamer gehaald hebt! O, lekker jij hebt de boodschappen gedaan, wat eten we? Ook al zie ik dat ie de helft niet goed gezogen heeft en de boodschappen voor maar 1 dag gehaald heeft en ook nog wat is vergeten. Uiteindelijk komt het dan goed hoor!
Je moet je even een paar weken/maanden inhouden met als ie weer es iets niet doet en dan zal je zien dat het steeds beter gaat. Zeg nooit dat ie nooit stofzuigt als hij dat soms es doet, want dan kun je die spaarzame keren ook shaken.

Ik zeg niet dat het altijd werkt, want ik heb hem woensdag gevraagd te stofzuigen en hij heeft het tot vanmorgen nog niet gedaan. Dan doe ik het dus maar en zeg hem dat ik het jammer vind dat hij dat nu niet even gedaan heeft.

Weet je wat veel erger is dan een man die niet genoeg meehelpt? Een die in deze hitte weinig zin in seks heeft! Grrrrrrr!!  

Terug
Bovenaan