Ariane Wilhelmina Maxima Inez

A

Anoniem

Guest
Toch met een "A" he?
Wat vinden we ervan?

Ik vind Ariane best een leuke naam. In de loop van de ochtend zou bekend gemaakt worden waar de namen vandaan komen. Nou, Wilhelmina en Maxima kunnen we zelf wel verzinnen toch?

Groetjes Lilian

Gezondheid!

Sorry, ik vind het dus geen mooie naam, maar dat vind ik Amalia en Alexia ook niet. Het zat er al in dat ik dit ook niet mooi zou vinden. Waar het vandaan komt is mij nog een raadsel, maar dat zal vandaag ook wel in het nieuws komen. Amalia en Alexia waren wel meteen duidelijk..... Misschien weet hier iemand waar die eerste naam vandaan komt!

Groetjes!!!!

De naam vind ik niet zo super leuk, maar ik vind hem wel de mooiste van de drie.

Het komt dus nergens vandaan:

De roepnaam van de jongste prinses is geen verwijzing naar iemand. De andere voornamen Wilhelmina en Máxima verwijzen naar twee overgrootouders van het kroonprinselijk paar: Wilhelmina verwijst naar de overgrootmoeder van Willem-Alexander, die van 1898 tot 1948 koningin van Nederland was. De overgrootmoeder van Máxima heette ook Máxima.
De vierde voornaam Inez is de naam van het jongste zusje van de Argentijnse echtgenote van Willem-Alexander.

Vind het geen mooie naam. Dan vind ik Alexia nog de leukste van de 3

Hmmm Ariane, nee hoor ik vind het ook niks. Maar goed, de andere 2 namen vind ik niet mooi. Ze passen wel goed bij elkaar.

hoi,

ik vind allemaal niks zeg. Waarom alles met een a ?? Ik vind echt stom hoor geeft vele mooiere namen ook met de letter a maar goed WIE ZIJN WIJ he? hahaha.
Moet wel zeggen dat ik deze naam dan wel de beste vind van alle 3.

Gr mij en kids.

De naam doet me trouwens denken aan een ruimtevaart  raket van  Europa.    Gemaakt om satellieten, sondes en onderdelen van het ISS de ruimte in te brengen.

Schoot me zo ineens te binnen!

(Ik wilde ooit sterrenkunde gaan studeren)

Terug
Bovenaan