@Arjanne mama van Daan

A

Anoniem

Guest
Hoi Arjanne,

Je schreef bij mijn topic dat Daan nog niet loopt, maar hij is wel anderhalve maand jonger dan Feline en die loopt nu pas hoor hahaha.
Ze deed sinds 2 weken zelf los staan midden in de kamer en dan een of twee stapjes. Dus het zal bij Daan ieder moment wel gebeuren.
Ik liep trouwens wel geregeld met Feline aan een hand en dat heeft volgens mij wel geholpen dat ze niet meer bang was.

groetjes Maris

Als ik even mag inbreken. De gemiddelde leeftijd waarop indjes gaan lopen is 15 maanden. Maar hou je daar niet aan vast, dit is een gemiddelde!! Het kan best tot een maand of 18 duren voor ze goed en wel lopen!!

Dus maak je niet druk en als je dat wel doet win je even advies in bij bv het CB!!

Doei!!

X Saskia

hallo

idd iedereen heeft een eigen ritme. djaimy is nu bijna 16 maanden en loopt ook nog niet los terwijl de dochter van mijn buuf al wel loopt (ze is wel 3 dagen ouder maar 3 weken te vroeg geboren zeg maar) maar goed ik was ook 16 maanden voordat ik liep en manlief was ook zo oud ongeveer dus . al vind ik het stiekum toch ook wel eens jammer hoor als je leest dat een ander kindje al wel loopt. maar goed ik denk maar zo ik hoef nu nog niet bang te zijn dat ik er achter aan meot rennen haha. mijn tijd komt nog wel.

groetjes angela mv djaimy

Mensen kennen natuurlijk altijd wel iemand in de omgeving die al wel met 12 maanden liep.

Vandaar dat de meeste moeders de  vraag krijgen  (waarom vragen ze het ook altijd aan de moeders????) Loopt ze al?????

Terug
Bovenaan