Arm knuffelbeest

Hoi, het is eigenlijk wel grappig om te zien hoor. Amy heeft een klein hondje in haar ledikantje staan, dat hondje gebruiken wij als 'richtpunt'. Zo weten we naar welke kant haar hoofdje gedraaid is als ze gaat slapen.
De laatste tijd moet Flappie (want zo heet ie) het nog al eens ontgelden. Als Amy honger heeft wordt ze enorm boos en het hondje is dan hetgeen dat het dichtste in de buurt is om op af te reageren. Laatst stond ik in de deuropening te kijken en ik zag dat ze de hond, heel bewust, een flinke klap gaf waardoor hij een stuk of 10 cm van zijn plaats terecht kwam. Je snapt misschien dat ik dus best moest lachen. Maar ik houd mijn hart vast voor de toekomst, als Amy maar niet zo'n heethoofdje blijft.
Groetjes
Audrey
 
Hoi Audrey,

Heerlijk joh dat pit. Hier ook een pittige dame. Ze is heel erg lief maar o als ze kwaad word of honger heeft dan kan ze ook driftig zijn hoor.

Maar vind dat wel grappig nu nog wel tot ze straks zo kwaad word in de supermarkt en niet meer mee wil. Dat lijkt me weer wat minder. Maar ach heb dat toch liever dan een kindje dat heel zoet is altijd.

Geniet er lekker van nu kan je er nog om lachen straks moet je opvoeden als ze een driftbui krijgt

groetjes
 
Terug
Bovenaan