arm uit de kom

Heey meiden.

Vanmorgen is voor de 4e keer het armpje van Anne-Sophie uit de kom gegaan.
Gelijk de huisarts gebeld (natuurlijk onder etenstijd)
Er moest een huisarts opgepiept worden en we mochten gelijk komen.
Zo zielig. Anne-Sophie bleef natuurlik huilen. Ik moest haar eerst een zetpilletje geven voordat we gingen.
Daar aangekomen zag ik de arts al lopen maar ik moest toch nog even in de wachtkamer gaan zitten. Dit even duurde 10 minuten (en wel met een heel zielig huilend meiske die steeds haar arm probeerde op te tillen, wat natuurlijk niet lukt)
Ooo wat voel je je als moeder danb machteloos.
Maar gelukkig mochten we na 10 mintuen naar binnen en werd haar armpje gezet.
Deze keer lukte dat gelukkig erg snel in vergelijking met alle andere keren.
Het armpje blijft een zwakke plek omdat de kom steeds ruimer wordt. Ws gaat het dus nog vaker gebeuren. De dokter wil   mij dus gaan leren hoe ik het armpje er zelf weer in krijg. GGGRRRRR, BRRRRRRR. tlijkt met heel eng om zelf zoiets te doen.
Hopelijk duurt het nog heeeeeellll lang voordat hij er weer uit gaat.
Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen en is ze helemaal getroost met een mooie glimmende vlindersticker van de dokter.
Waar een kind al niet blij mee kan zijn.

Zijn er meer meiden die ervaring hebben met armen uit de kom?

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,
De man van een vriendin die had het steeds. Kwam door te korte spieren of pezen. Weet even niet meer wat t precies was.
Maar die is dus geopereerd. Heeft een half jaar weinig mogen doen, zeker geen contactsport (lastig want hij moest wel trainen, hij is agent)
groetjes Maris

ps wel echt heel zielig, geen Anne-Sophie maar een dikke kus!

hoi hoi,
o wat zielig zeg! En wat naar dat dat dus vaker gebeurd is en misschien nog wel vaker gebeuren gaat. Lijkt me echt heel vervelend zowel voor Anne-Sophie als voor jou!
Ik heb er zelf (gelukkig) helemaal geen ervaring mee dus ik kan je verder geen tips geven. Hebben jullie eigenlijk enig idee waarom zij hier zo gevoelig voor is?

Succes ermee en een dikke knuffel voor je meisje,
Tamar

Jeetje wat vervelend en wat zal ze ook veel pijn hebben.

Ik vind het wel een goed idee, dat je arts het zal leren, nu vindt je het misschien een raar of een eng idee, maar ik denk dat je er alleen mar baat bij hebt als je zelf haar armpje weer goed kan zetten. Zo heeft ze minder lang pijn en jij hoeft niet meer meteen naar de ha.

Groetjes Linda

Aaaah wat ZIELIG! Dan breekt je moederhart echt hoor als je dat ziet en het huilen hoort. Ik heb het ook met jou te doen wat dat betreft. Ik hoop dan ook dat het voorlopig niet meer gebeurd!!!!

gr.Ing

Hoi Marianne,

rot is dat he, gelukkig is het over zodra de arm weer goedzit. Mijn dochter Noa heeft het ook regelmatig maar dan met haar elleboog. Ze zat een keer bij papa op zijn nek en liet zich zo naar achteren vallen. Peterkon haar nog net vastpakken maar bij haar armpjes dus en trok zo de elleboog uit de kom.
Kom je dus bij de HA post met een dochter die zegt dat papa haar pijn heeft gedaan .
Maar sindsdien schiet haar elleboog er ook regelmatig uit, de banden zijn gewoon teveel opgerekt. Nou hopen dat het bij anne sophie voorlopig weer op zijn plek blijft.

groetjes chimene

Hoi Marianne,

Wat ontzettend vervelend voor je dochter...erg pijnlijk...

Maar denk dat het wel verstandig is dat je gaat leren hoe je het zelf kan doen, hoeft je dochter niet meer te wachten en jullie niet op stel en sprong naar de eerste hulp.

De zus van mijn schoonzusje heeft het ook geleerd omdat haar zoontje het ook heeft. De eerste paar keren was natuurlijk verschrikkelijk eng voor haar, maar nu vind ze het de gewoonste zaak van de wereld....

Succes meid!!!!

Terug
Bovenaan