arm ventje,

nee dit is geen   geld kwestie...

ik heb gewoon medelijden met mijn arme ventje. hij heeft het zo warm, hier is het in de schaduw 32,3 en in huis 33,4 ik krijg het niet koeler.

de kleine man is helemaal kledder nat. hij heeft alleen een romper aan voor het opnemen van zweet en zijn sokjes( vn cosultatie bureau moeten ze altijd sokjes aan, weet iemand waarom?)

ik heb hem al twee keer in bad gedaan en haal continu een koel washandje over zijn gezicht, direct lacht hij dan.

net ook lekker in bad,afkoelen, luier om romper om, fles geven, die wou hij niet (door warmte   mischien) en na 15 min nadat hij uit bad kwam zag hij er alweer zo uit.

hoe doen jullie het met de warmte of is het bij jullie niet zo warm.

s avonds is het ook 29 graden op zijn   kamertje (helemaal boven) ik krijg het niet koeler, leg hem alleen in zijn romper onder een katoenen lakentje, maar sochtends is de lakentje helemaal wegetrapt. nu is het best warm, dus maakt het me niet zo heel veel uit. maar hoe doen jullie dat nu met slapen en evt tips om de slaapkamer koeler te krijgen...........

Hoi hoi,

Het is hier ook niet uit houden hoor .
Het begint met zon aan de babykamer en keuken kant en vanaf een uur of 14:00 staat   hij op de woonkamer,platdak ook ,snikheet.
Ik ben net onder de douche gaan zitten met de kleine ,dat verfrisde wel wat.
Gelukig voor hem is zijn kamertje altijd koel ,omdat daar alleen sóchtends heel kort zon is,een boom die vlakbij staat  houd veel warmte tegen .
Tja een tip,sávonds alles tegenover elkaar openzetten ,dan alles weer dichtdoen,overdag dan de gordijnen dicht laten (kan ik nooit zo goed tegen,dichte gordijnen)en alles dichtlaten overdag,dan blijft de koelte het meest in huis.
Mijn zoontje ligt ook in een romper maar een met lange mouwen,hij heeft het snel te koud ,en daar een tuinbroekje overheen met korte pijpjes,hij heeft wel blote voeten,ik weet niet waarom dat niet zou mogen .

groetjes Merel

Hoi hoi,

hier is het ook superwarm, ook plat dak. Vanmiddag had mijn dochtertje het ook heel warm, heb haar gewoon in haar rompertje gelegd en dat vond ze eigenlijk wel prima. Ik heb haar niet veel vastgehouden, want dan krijg je zoveel zweet. Dus lekker in de box en daar even bij gezeten. Verder geen sokjes aangedaan, dat lijkt me ook veel te warm. Ik heb nog nooit gehoord dat dat niet mag.

Oja, 's avonds zet ik ook alles tegen elkaar open.

Groetjes, Emmy

sokjes.. ja daggggg, dat doe ik dus niet met dit weer. Baby's raken juist de hitte kwijt via het hoofd, de handjes en de voetjes. Hier is het ook warm. Binnen 25,5 en buiten 31 of zo.
Je zou kunnen overwegen om rolluiken aan te schaffen, dat scheelt enorm. (Wij hebben ze ook niet overigens) Verder zou ik lekker met je zoontje in een zwembadje in de tuin gaan zitten. Parasol erboven.
Groetjes Veerle

Sokjes hoeven juist niet, ook niet in de winter! Dat advies kreeg ik hahahaha om het even ingewikkeld te maken. Vera heeft dus maar weinig haar sokjes aan. Alleen als ik naar buiten ga te wandelen en het koud genoeg is voor een jas.

Hier is het ook snikheet.
Op Teun zijn kamertje is het 29 graden en voor de onweer 31,niet normaal dus.
Teun ligt in een rompertje zonder mauwtjes maar wel in een heel dun slaapzakje.
Zijn bedje heb ik naar de andere kant van de kamer geschoven en het raam op een kiertje. Ik vind het ook erg moeilijk,hij is ook zo`n zwetertje.
Oh ja sokjes laat ik ook uit!!

Groetjes Mikkie.

Laura lag ook op een kamer van 31 graden, dus ook alleen een romper en geen sokjes. Vandaag kon ik even Zevenaar in en Mattijs was druk, dus Laura moest mee. Aangezien we aan een smalle steiger liggen, dan Laura maar mee in de draagzak. We waren allebei zeiknat. Ik ben  even een supermarkt ingegaan om even de koelte op te zoeken!

sokjes zijn wel belangrijk omdat uitstekende delen het hardste afkoelen(voetjes,handjes,neusje).maar dat is met dit weer juist gunstig.boas ligt ook lekker in zn romper.en ik pak m maar niet teveel op schoot,want overal waar ik hem vastpak begint t binnen een minuut te druipen.hij zweette de laatste tijd toch al vrij snel als hij met zn bolletje op mn arm lag met drinken,maar gisteren voelde ik het gewoon soppen en er liep een straaltje langs mn arm.ik leg nu met voeden maar een hydrofiele luier op mn arm.verder houd boas het aardig goed uit.ik heb meer medelijden met 1 van mn honden,met zn dikke vacht.
groetjes kari

Terug
Bovenaan