Armbandje opgegeten!?

Hallo dames,

Meestal lees ik mee hier op het forum ,maar nu toch even een vraagje.
Mijn dochtertje 9 mnd draagt een armbandje met naamplaatje, super lief.
Maar ze ging hier elke keer op sabbelen dus heb hem op een gegeven moment   maar weer af gedaan. Een tijd later heb ik het weer eens gebrobeerd. Ze had hem s'avonds nog om, maar s'ochtend was hij ineens spooroos verdwenen. We hebben hem sinds een week nog steeds niet gevonden, dus we zijn bang dat hij is afgevallen en ze hem heeft opgegeten. We zijn hem in de luier nog niet tegen gekomen. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt, of iets sortgelijkts?Weet iemand of dit kwaad kan of zou ze hem vanzelf wel uitpoepen. Ik heb geen idee, misschien is die ook gewoon kwijt, maar heb al wel overal gezogt.

Iemand een idee?
Groetjes Loks  

Ik zou zeggen, neem zsm contact op met de huisarts dan wel huisartsenpost en leg het hen voor... Dat lijkt me het beste voor jezelf, maar zeker ook voor je kindje.
Succes!
Gr. Mamajo

Hoi, weet je al iets meer? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze hem heeft opgegeten!
Het lijkt mij dat ze dan gaat hoesten of kaken. Als het nou 1 propje is, maar het is toch een lange sliert..
Heb je hem inmiddels al gevonden?

Groetjes...

Weet niet hoe het armbandje er uit ziet, maar het lijkt me een te verwaarlozen iets dat ze hem zonder datj e het hebt gemerkt heeft doorgeslikt.............mocht dat wel zo zijn, zou hij er met de stoelgang weer mee uit moeten komen.
Maar als je hem tot op heden nog niet bent tegen gekomen zou ik toch even richting huisarts vertrekken..........je weet namelijk   niet of hij dan ergens halverwege het maag-darm kanaal een fijn plekje heeft gevonden.
Nogmaals, het lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar je weet het niet zeker.........

Gr. Rimke

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het armbandje helaas nog niet gevonden.
Ik heb wel de huisarts even gebeld voor de zekerheid. Het leek hun onwaarschijnlijk dat ze het heeft opgeten, mij niet, want ze eet bijvoorbeeld ook hele spersibonen, deze komen er dan ook weer in flinke stukken uit. De huisarts zei wel dat als ze nergens last van heeft het niet echt kwaad kan. De enige manier om er achter te komen is om een foto te laten maken en dat doe je bij zo'n kleintje ook niet echt. En zolang ze nergens last van heeft. Ik hoop dus wel dat we hem nig zullen vinden.
Groetjes Loks

Terug
Bovenaan