Arme Jamie!

A

Anoniem

Guest
Ging ik hem net wassen en zijn pyamaatje aantrekken. Doe ik zijn luier af. Zijn zijn billetjes echt knal en knalrood. Echt heel zielig. Hij brulde het uit. Maar ja ik moest het toch wassen. Dus ik heel voorzichtig gewassen en hem even in zijn blote kont laten spelen. Natuurlijk plaste hij gleijk de boel onder, hihi. Toen maar ingesmeerd met sudocreme en toch weer een luier aan, want ja hij moest toch naar bed.

Nou ja vanavond maar een keertje extra zijn luier verschonen, arm kind!!!

Gr. Natasja mv Jamie

Ja dat is altijd naar. Hopen maar dat t snel over gaat. Sudocreme helpt gelukkig erg goed.

sterkte jamie

xx Elly mv Yari

Ja, dat is echt heel pijnlijk die knalrode (en vaak kapotte) billetjes. Gelukkig kan het ook snel weer helen. Sudocreme werkt hier ook prima.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi!

Zielig is dat he, die rode billetjes.

Ben zelf niet zo weg van de sudocreme, gebruik dus altijd de bepanten zalf die ik gebruikte voor mn tepelkloven. De rode billen zijn dan na 1 dag weg!

succes ermee!!

groetjes

Zielig ja!! Ook hier al een dag of 2 knalrode billetjes tot bloedens toe. Lang leven de Sudocreme!!! Zouden nu die lang verwachte hoektandjes/kiesjes eindelijk doorkomen. Hij heeft  nu 8 tandjes, maar heeft er al een maand of 3 niks bijgekregen!

Groetjes Fonske.

Hiya mommas

Heb dat knalrode kapotte gelukkig (nog) niet met Max meegemaakt. Maar heb wel een creme die echt helemaal super is, weet niet zeker of je het daar ook kan krijgen maar ik denk het wel....het is van het merk Palmers (daar hebben ze zeker weten spulletjes van in Nederland) en het heet Bottom Butter. Je hoeft niet eens een dag te wachten voordat de luieruitslag verdwijnt....het is letterlijk weg bij de volgende luierwisseling. Voor de ernstige uitslag heb je hier een creme die heet "Butt Paste" van dr. Boudreaux....heb hem nog niet hoeven te gebruiken, maar volgens "collega moeders" hier in mijn buurtje is het net zo magisch als bottom butter.
Hopelijk hebben jullie er wat aan.

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan