Arme stakkert

A

Anoniem

Guest
Begin van de week was ik weer even helemaal van de leg.
Mijn schoonzusje was met de kleine naar het c.b. geweest, ze groeit als kool alles verder hartstikke goed.
Nou denken ze dat haar ene beentje iets langer is dan het andere en wordt er begin mei foto's enz. gemaakt om te kijken want ze denken aan heupdysplasie.
Waarom nou, zo een lief vriendelijk kind, wat je als het ware nooit hoor huilen en iedere keer lig te lachen.
En dat nog maar 3 maanden oud, ik hoop aub dat het allemaal goed komt.
Heb begin van de week heel wat tranen gelaten om me moppie.

Kan me voorstellen dat je je zo voelt. Maar aan de andere kant kunnen ze er beter nu wat aan doen. En beter dat ze erg alert zijn, dan net als bij mijn oudste later zeggen, dat hadden we wel gedacht. Niet dus! Moest zelf naar de kinderarts. Hij had dan wel wat anders, maar je begrijpt wel wat ik probeer duidelijk te maken. Geniet van je kleine nichtje en ik hoop dat jullie snel een huisje in de buurt kunnen vinden!

Ik snap je reactie, mijn nichtje heeft het ook gehad en zij is inmiddels 19 maand. Ze heeft een spreidbroeje aangehad, maar een ding scheelt, het went voor die ukkies heel snel. Zij hebben er geen last van. Vaak voor de omgeving veel lastiger. En zoals hierboven, beter nu dan later.
Sterkte ermee.

Dat is inderdaad niet leuk. Mijn zoontje is er voor gecontroleerd omdat het 1 keer voor kwam in de familie (gelukkig heeft hij het niet). In de club van mijn zwangerschapsgym zat er ook 1 die in de spreidbroek en die kleintjes hebben er inderdaad geen last van en kunnen er alles mee. Heel veel sterkte

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes. Ze krijgt binnenkort een echo, en van de week is de fysio thuis geweest bij haar. De fysio pakte haar bij haar middeltje beet en slingerde haar wat heen en weer dat vond ze leuk want ze begon te lachen.
Fysio zei dat het allemaal wel goed kwam. Dus daar maar van uit gaan.
Maar ik vind het zo zielig zo een klein hopie.

Terug
Bovenaan