Armen

Meiden,

Ik maak me een beetje zorgen over Tim. Als hij op zijn buik ligt, gooit hij zijn armen altijd meteen naar achteren. Echt nooit naar voren. Hij leunt dus ook niet op zijn ellebogen. Weet nog dat mijn oudste dat wel deed. We oefenen dit wel met hem, maar dan is het altijd brullen en verzet hij zich heftig. Hij slaapt op de buik en heeft dan ook altijd zijn armen naast zijn lijfje liggen. Volgende week naar het cb, het daar maar eens bespreekbaar maken.

Iemand die dit herkent?

Gr Ingrid

lijkt hij dan een beetje op een luchtzwever, parachutist? antonio doet dan ook wel eens maaar brult niet als ik zijn armpjes onder hem leg, zou het toch even aankaarten bij het cb maar wete wel dat hij in het begin ook huilde als ik het deed met 3 maanden en nu dus niet

Dat 'vliegen' waar Lorena het over heeft doet Florian ook weleens.(weet niet of je dat bedoeld?).! Maar hij drukt zich ook wel op.
Heb weleens gehoord dat dat 'vliegen' de voorbereiding voor het tijgeren is.

Zou m op zn buik blijven leggen..misschien komt t vanzelf?

Tim heeft zijn armen alleen maar naast zijn lijfje, hij gebruikt ze dus nooit "naar voren" zeg maar, om iets te pakken of zo of om op te leunen.
@Lorena: herken je omschrijving van luchtzwever wel. Hij doet niet anders dan dit. Volgende week idd maar op het cb bespreken.

lise is ook een buikslaper en ligt idd ook met haar armpjes naar beneden. maar daarentegen heeft vaak genoeg als op ze haar rug ligt of in de wipper zit haar handjes voor zich of "speelt" met iets.
En wat doet hij als hij op zijn rug ligt ofzo?

Hier steunt ze heel veel op haar armen, wel is het een buikslaper, maar soms ligt ze ook een hele tijd omhoog te kijken met de armen langs het lichaam, luchtzwever,,haha, ja, herken het dus wel, maar dat is dus niet de hele tijd!
Pakt hij wel iets als hij zit? of op zijn rug ligt?

Terug
Bovenaan