arnhem

hallo,

ik heb me net pas op het forum aangemeld en het lijkt me erg leuk om te lezen wie er nog meer zwanger zijn en wat er bij jullie allemaal speelt.
ik ben 1 mei uitgerekend maar hoop dat de baby toch in april komt, wamt in mei heb ik al veel verjaardagen.
ik ben al moeder van een gezonde zoon (4jaar) en van een overleden zoon.
is er iemand die ook uit arnhem komt?

liefs

Hoi Patricia,

Welkom op dit niet zo heel erg aktieve forum! De meeste van ons hebben zich verplaatst naar onze hyvespagina

http://april2011.hyves.nl/

De meesten vinden dit prettiger omdat je dan ook kan zien met wie je praat (wel zo gezellig)

Meld je ook gerust aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Wij gaan de 26e high tea-en met een stel in Utrecht als je mee wil, ben je meer dan welkom. Wil je het dan zo snel mogelijk laten weten via Hyves?
Op de hyvespagina kun je ook zien wie er waar vandaan komt. Ik kom zelf uit Almere. Ik ben zwanger van de 2e (ik krijg een jongen) en heb al een dochter van 7 jaar.

Greetz en misschien tot ziens op hyves!

Esz

Hoi Patricia,

Ook welkom van mij. Zoals Esz al heeft verteld dat wij vooral op hyves te vinden zijn.
Maar geen id of er ook dames uit Arnhem zijn.Kom zelf uit Helmond.
Ik nu zwanger van een tweede ( dochter). Heb al een echte tienermeid van 12 jaar.

Wie weet tot later op hyves.

Groetjes Judith

Hoi Patricia,

Welkom hier!
Ook ik schrijf mee op hyves. Ik ben nu zwanger van onze 2e. We hebben al een zoontje van 4,5 en weten dat we nu een dochter gaan krijgen. Erg leuk en spannend!

Ik kom uit Westervoort. Dat is bijna Arnhem, haha.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan