Arrgghh HELP!

Dames,

Kunnen jullie mij helpen met ideeen! Ik ben bezig met het verlanglijstje van mijn zoon, maar heb tot nu toe maar 6 dingen erop staan:

Connexxion-bus
Dinky Toys
Auto speelmat
Grote rode Bouwplaat van Duplo
Bob de Bouwer puzzel
Kleding maat 92

en dan in mijn inspiratie op, ik vind het zo moeilijk om een cadeau te verzinnen voor z'n tweede verjaardag! Hebben jullie nog iets???

Thanks!

Groetjes
Angel

Hoi,

onze zoon heeft een puky step (  driewieler step) gekregen voor zijn 2e verjaardag. Het lijkt een beetje vroeg, maar we hadden hier steeds gevechten om de step van zijn zus van 4 jaar.
we dachten nou ja, dan maar een step, dan heeft hij er lang plezier van. En nu, een kleine maand later, stept hij door het huis!

Verder was hij heel blij met een bob de bouwer bouwhelm en kleine autootjes. een kassa doet het hier ook goed en de waterverf en klei ook. denk dan ook aan een schort!!!

Veel plezier met de voorbereidingen!
groetjes,
Kiki (mv Iris en Stijn)

Kweet niet of ie binnenkort naar een PSZ gaat ofzo? Misschien broodtrommeltje of beker.
Verder is mijn inspiratie ook niet haha.
Zwembadje?
Buitenspeelgoed?
Je hebt bv bij de blokker voor weinig geld zon wip (heb hem ook en Rik is er niet weg te slaan).

je kunt je verlanglijstje maken op verlanglijstje.nl. Mensen die iets hebben uitgezocht die klikken het weg en kun je het dus ook niet dubbel krijgen, misschien een tip.

X Saskia
mv Rik 21 mnd

Ik weet niet of jullie een tuin hebben, maar misschien een leuk speelhuuisje of schommel voor in de tuin?

Ik vind het zelf ook heel moeilijk om te verzinnen wat je voor die kleintjes moet kopen en vragen. Ik denk dat wij een groot bed kopen voor Benthe haar 2e verjaardag!!

Groetjes Martine

Hey meiden!

Dank jullie wel voor jullie input, veel dingen heeft hij al, maar veel ook nog niet! Ik vind hem nog net iets te jong om te knutselen, maar een wip is wel leuk en vandaag een glijbaan weg laten zetten bij de Marskramer, die krijgt hij van de ene oma en van de andere krijgt hij een loopfiets, op z'n driewieler komt hij nog niet bij de trappers! Maar ik vind het voor een 2 jarige echt moeilijk!

Als mensen nog een leuk idee hebben dan hoor ik het graag!

Hij krijgt van ons trouwens een peuterbed!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan