arrgghh klaag

Pfff vandaag weer zo'n dag, heel de dag al last van me buik. Krampen, rommelen, pijnscheuten, een kleine die helemaal los gaat afentoe...

Kan niet lekker zitten, liggen, lopen.

Ben er dus weer een beetje klaar mee.

Jullie al voorwerkzaamheden in de buik?

Ooooo jee !!!

Waneer ben je uitgerekent ???

Ik ben 11 jan. 2011 uitgerekent en ook bij mij begint het nu zwaar te vallen en als ik rustig wil gaan zitten of liggen dan gaat die kleine te keer dat mijn hele buik er pijn van doet !!!

Nou ik zou je zeggen doe het lekker rustig aan !!!

Moet je dan niet s'middags even lekker gaan liggen (slapen)?
Even rustig aan doen.

Ik ben nu 35 wkn en ik heb van de week ook al voorweeen gehad.
Die had ik bij mn andere 2 kids ook al zo vroeg, en toch kwamen ze later dan de uitgerekende datum.
Maar zo voel je wel dat dit echt de laatste loodjes zijn.

Maar als je twijfelt over het beginnen van de bevalling, kan je altijd je vk bellen he.

4 jan, dus ben dins 37 weken. Kleine is al een paar weken ingedaald en heb last van menstr pijnen maar lees ook weer dat het dan nog 2 weken kan duren.. maand naar de gyn voor een echo dus dan horen we het wel. Lig al sinds 8 uur op bed dus doe wel rustig aan!

Die kleintjes doen ons soms flink pijn he?

Oh we waren tegelijk... ja doe echt rustig aan maar in bed is het ook pijnlijk. Maarja was ook al in bad geweest maar kreeg opeens in me hoofd stel je voor dat mijn vliezen breken dan merk ik het niet haha... als her helder water is...

Nou tis bijna maandag komt vast goed, ff doorb ijten en klagen afentoe ;-)

Hier ook veel last. Veel harde, pijnlijke buiken, steken en menstruatieachtigepijn (voorweeën ?).
Het is mijn eerste kindje, dus ik ervaar het allemaal voor de eerste keer. Ik ben nu 35 weken.
Ook een veel te hoge bloeddruk, maar nog geen zwangerschapsvergiftiging. Moet nu 2 keer per week op controle komen. Heb ook weinig energie, en daar baal ik af en toe wel van.
Veel bewegen en schoppen is ook niet altijd fijn, maar mijn wondertje is de laatste dagen heel erg rustig, en dan maak ik me ook weer zorgen.
Ook had hij steeds de hik, maar dat is nu ook weer minder. Moet morgen weer op controle.
Af en toe even lekker klagen mag best.
Als ik me niet lekker voel en iemand zegt: 'geniet er nog maar even van', weet ik wel dat ze gelijk hebben...........maar...........
Sterkte allemaal !

Hier ook druk in bedrijf, denk ik.
Maar ben maandag pas 36 weken dus de kleine moet het nog even volhouden hihi. Maar ze is zo aanwezig, kan me ook wel voorstellen dat ze die kleine ruimte zat is hahaha. Ze heeft er inmiddels een compleet kraakpand van gemaakt.

En ik ben zelf ook nieuwsgierig naar de kleine!

Terug
Bovenaan