Artis de Partis...

...heeft Esther gezien in Artis!

Jawel, wij zijn gezellig als gezinnetje op stap gegaan naar Artis. Aangezien Esther dol is op om zich heen kijken, dacht ik dat ze dat wel leuk zou vinden. En dat was ook zo! Vooral de binnendingen: jungle by night, de apen, de vogels. Ze keek haar ogen uit en lag te vechten tegen de slaap. Toen ze uiteindelijk toch in slaap viel, sliep ze voor haar doen ongewoon lang (1,5 uur!) en daarna is ze bijna de hele middag weer wakker geweest omdat ze niets wilde missen! Papa en mama hebben heerlijk genoten van hun enthousiaste meisje, lekker in het zonnetje gelopen en heerlijk bijgekletst. Frietje, ijsje, flesje voor Esther...kortom, echt een heerlijke dag!!!

Zo, dat moest ik even delen, want ik voel me zo ontzettend heerlijk blij en gelukkig!

Groetjes,

Eveline

Heerlijk zo 'n dag!!!!!
Wij zijn nog niet echt dagjes uitgeweest, wel heel veel gewandeld en gepicknicked maar dan zit Lotta veel in de draagzak en slaapt ze de hele dag (en die van mij is ook geen slaperd.... alleen dus als ze de hele dag in de draagdoek zit). We gaan binnenkort wel een weekendje weg, ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan!

Een kind geeft wel een extra dimensie aan je leven hè, nu geniet je natuurlijk vooral omdat je dochter zo 'n plezier heeft!
liefs Irene

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben !! Ik kan het me helemaal voorstellen ;-)
Wij staan dit jaar voor het eerst op de camping tot oktober in Castricum. Dus we kunnen dan in de weekenden heerlijk met de kleine eropuit. Vorig weekend zijn we er ook geweest, maar Bram was helemaal van slag. Maar toen waren we ook nog helemaal aan het settelen. Nu staat alles er, dus morgen zal het waarschijnlijk ook meer voor ons genieten zijn ;-)

Terug
Bovenaan