Arts krijgt spiraaltje er niet uit???

A

Anoniem

Guest
HOi girl's,

Ik moest vandaag naar arts om spiraaltje te laten verwijderen. Nou viel het een beetje tegen omdat hij het er niet uit kreeg.
"Ja, de toutjes zijn te verweg" hmmm en nu?
Even langs de gyneacoloog. ok vooruit dan maar.
Klein detail het is vrijdag middag 16.58 uur en een afspraak bij gyneacoloog zit er helaas niet meer in.
Nu gaan we het hele weekend wachten op maandag ochtend.

Nou is het niet dat we haast hebben hoor. puur je hebt je er op ingesteld. En we zijn ervan overtuigd dat alles met een speciale reden gebeurt.

Wie heeft hier ervaring mee?

groetjes,Meomi

Wat raar! Had ie de touwtjes zo kort geknipt?
Bij mij was het een fluitje van een cent!
Maar hij wist wel zeker dat ie er nog in zat?

Dat is raar, heb bij je andere topic ook een reactie geplaatst (inmiddels wel 3) maar die kan ik niet zien! Wel zie ik de teller van reactie op drie staan!
Nou ja, deze komt in ieder geval over.
Vind niet alles logisch hier!

Ik had ook al een reactie geplaatst bij die ander topic, maar ook niet terug te lezen.

Bij deze nogmaals dan.

Omdat ik mijn spiraal niet meer kon vinden(en ja bij mij zijn de touwtjes kort geknipt, want manlief had er last van) dacht ik dat ik hem kwijt was. De ha kon hem al niet vinden en bij de gyn zagen ze met de echo dat ie nog mooi op zijn plekkie zat.
Nu werd me wel verteld dat het wat lastiger kan zijn om hem te vinden met er uit halen en dat ze misschien ff goed moeten zoeken.
Ik weet zelf ook nog niet of ik als ik die van mij er binnenkort uit laat halen pijnstilling ga slikken van te voren. Ik ben niet kleinzerig en pillen slikkerig.

Er werd me ook verteld als ze er niet bij kunnen ze hem weghalen met een kleine ingreep. volgens hun: no big deal!!

Ik zie wel wat me te wachten staat.
Succes!!

Hoi Almama & Lieve kindjes,

Bedankt voor jullie reacties. idd ik kan zien dat jullie reacties hebben actergelaten ,maar kan ze helaas niet lezen. hmmm technische storing misschien.

Dat ter zijde.
Ik heb de toutjes nooit laten knippen. Man lief had er in begin last van ,maar op advies van toenmalige huisarts niet laten knippen om bij eventuel verwijderen te voorkomen dat ik naar GYn. moest. (manlief had daarna geen klachten meer hij was er aan gewent)
hahaha hoe ironisch je doet het niet en het gebeurt toch hahaha.. best grappig.

Nu moet ik wel zeggen dat toendertijd 10 jaar geleden toen ik heb laten zetten ik vele kilo's lichter was dan nu. woog toen 65 kg en nu maar liefst 96.7kg. Misschien dat dit ook een rol speelt?
Nou ja ik ben benieuwd wanneer ik een afspraak krijg bij gyn.

groetjes,
Meomi

Terug
Bovenaan