Arts krijgt spiraaltje er niet uit???

A

Anoniem

Guest
HOi girl's,

Ik moest vandaag naar arts om spiraaltje te laten verwijderen. Nou viel het een beetje tegen omdat hij het er niet uit kreeg.
"Ja, de toutjes zijn te verweg" hmmm en nu?
Even langs de gyneacoloog. ok vooruit dan maar.
Klein detail het is vrijdag middag 16.58 uur en een afspraak bij gyneacoloog zit er helaas niet meer in.
Nu gaan we het hele weekend wachten op maandag ochtend.

Nou is het niet dat we haast hebben hoor. puur je hebt je er op ingesteld. En we zijn ervan overtuigd dat alles met een speciale reden gebeurt.

Wie heeft hier ervaring mee?

groetjes,Meomi

Nee, bij mij was het een fluitje van een cent.
Maar hij weet wel zeker dat ie er nog in zit?
Wel een beetje knullig hoor, dat hij die touwtjes zo kort geknipt heeft...

Nee, bij mij was het een fluitje van een cent.
Maar weet hij wel zeker dat ie er nog in zit? Een beetje knullig dat ie de touwtjes zo kort geknipt heeft...

Ik laat binnenkort mijn spraal ook verwijderen. Dus weet er nog niet alles van, maar..

Ik dacht laatst mijn spiraal kwijt te zijn. Ik voelde hem niet meer. Ik naar de ha en die kon hem dus niet vinden. Nadien naar de gyn en die zag hem wel, met de echo.
Nu werd me verteld, dat als hij er uit moest dat evt wat lastiger kon zijn en dat ze dan toch even goed moesten zoeken. Dat kan lastiger zijn. Ik zit er nog aan te denken of ik wel of geen pijnstiller neem van te voren. Ik ben niet zo kleinzerig en zeker geen pillenslikker.
Maar goed, er werd me ook verteld, dat als ze er niet bij konden ze het anders met een kleine ingreep deden. volgens hun: no big deal.

Ik zie wel wat me te wachten staat. Ik kan hem nu ook niet voelen en ik neem aan dat ze dr goed naar mogen zoeken.

Succes

Nij mij was het ook een fluitje van een cent. De huisarts heeft hem eruit gehaald en voelde het eigenlijk niet eens..
Wel een beetje buikpijn 's avonds, maar ja dat had ik de eerste keer ook.

Let wel op dat je geen ibuprofen neemt Almama.. Want dat schijnt niet te mogen.. Dit vertelde de gynaecoloog mij.. Paracetamol mag wel..

ik heb nergens last van gehad.
of ik geweest ben voor een gesprek.binnen 10 min stop alweer buiten.
ben nu benieuwd wanneer je terecht kan bij de gyn.
gr marjan

hoi girl's,

in middels heb een afspraak bij GYN. 08-10-2009 aaaaah ik tel de dagen af echt niet normaal. hahaha. de HA vroeg of ik er haast bij had ik zei toen "nee hoor mijn moeder wel"haha hij lachen.

vandaag belde ik toch naar praktijk om te vragen of mijn eigen ha het wilde proberen uit te halen ,maar tevergeefs hij gaf aan dat de collega hem had uitgelegd dat het echt door gyn gehaald moest worden. hmmm was proberen waard in ieder geval.
ik hou jullie op de hoogte thanx voor alle reacties.

groetjes en succes allemaal,
Meomi

Terug
Bovenaan