as donderdag iui!!!

Hoi allemaal,

Ik ben een hele tijd niet meer op de site geweest het werd me allemaal iets te veel nu is het eindelijk zover as donderdag gaan we beginnen met iui en ik vind het doodeng maar ook zo spannend en kan niet wachten tot het donderdag is!!!
Misschien is het eindelijk naar 3 1/2 jaar mogelijk om alsnog een keertje zwanger te worden ik hoop het zo!!!!

Voor iedereen in de molen heel veel succes en hoop op ontzettend veel succes verhalen inclusief die van ons natuurlijk!!!!

groetjes en ik ben benieuw hoe het bij jullie is gegaan de eerste keer!!!

Hoi hoi.
Wij gaan ook weer beginnen met iui (de zevende op rij).
Aanstaande donderdag gaan we voor een echo om te kijken hoe alles vorderd.
Als alles een beetje meezit dan krijgen we begin volgende week de iui.

(in 2005 een miskraam gehad en in maart dit jaar een bbz)

heb trouwens ook een bzz gehad daarbij een eileider verloren vandaar dat we nu in dit cirkeltje zitten wel ben ik ontzettend gelukkig met een zoon die spontaal en totaal onverwachts was ( 2weken na bbz bleek ik zwanger te zijn!!!) nu is ie inmiddeles 3.5 jaar en mijn wens is zo ontzettend groot dat ie niet alleen hoeft op te groeien dat we nu na 3 jaar oefenen met iui gaan   beginnen.....
ze hadden me wel verteld dat een eventuele zwangerschap heel erg lang op zich zou laten wachten na een bbz maar soms is er een wondertje....

ik hoop dat je ook een wondertje krijgt het is je gegund!!!!

groetjes angelica

Hoe is je eerste IUI verlopen?

Ik heb vandaag een follikelmeting gehad en heb komende maandag mijn eerste IUI.
Ik ben nog nooit zwanger geweest dus hoop dat de IUI gaat helpen.

Ik vind het ook wel spannend, maar ergens ben ik gewoon blij dat er nu wat gedaan wordt.

Ik zal voor je duimen.

Hoe is het gegaan vandaag?
Hopelijk gaat alles goed.
Wij hebben zaterdag onze iui behandeling.
We lopen alweer 3 jaar in het ziekenhuis. Ben bij de bbz ook een eileider kwijtgeraakt.

quote: lin1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2008 22:12:14'));

Hoe is het gegaan vandaag?
Hopelijk gaat alles goed.
Wij hebben zaterdag onze iui behandeling.
We lopen alweer 3 jaar in het ziekenhuis. Ben bij de bbz ook een eileider kwijtgeraakt.

Ik zal voor je duimen.
Hoop het echt voor je

Hoi Angelica,

Mag ik naast je komen zitten op het wachtbankje? Ik loop zo'n beetje gelijk met je op want ik heb vandaag mijn eerste iui gehad.
Wij zijn ook al zo'n  3 jaar 'bezig' en waarvan  al  bijna 2 jaar in de mmm. Helaas nog steeds zonder succes. Ik ben begin van dit jaar wel zwanger geweest mbv clomid en pregnyl, maar dat  werd met 7 weken alsnog een vroege miskraam . Daarna zijn we eigenlijk gelijk verder gegaan voor een volgende poging maar nu dus de eerste iui. Vond het reuze spannend allemaal maar achteraf viel het enorm mee, voor niks zenuwachtig geweest.
En nu maar weer afwachten... ben lekker op de bank gekropen met een boek.
Dat vind ik steeds het meest vervelend dat wachten, wachten, wachten.
Veel succes, hopelijk viel het bij jou ook mee.  Het aftellen  kan beginnen ....

Liefs, Amber

Terug
Bovenaan