Ascal tijdens zwangerschap

<p>Hi allen, </p><p>ik vroeg mij af wie er allemaal ervaring heeft met het slikken van Ascal tijdens de zwangerschap. </p><p>Ik moet het van week 8 - 36 slikken ivm vorige slecht afgelopen zwangerschap (bevallen op 24wk ivm placenta insufficiëntie). </p><p>Ik moet het slikken als bloedverdunner. </p><p>Nog meer dames? </p><p>X </p><p> </p>

Ik slik ascal, omdat ik zwanger ben van een tweeling, het een eerste zwangerschap is en ik een hoger BMI heb. Ik vond het eerst wel spannend om te slikken, maar ik merk er verder helemaal niets van. Is er iets dat je specifiek wil weten?

Ik heb na mijn vorige zwangerschap gehoord dat ik tijdens een volgende zwangerschap ook ascal zou moeten slikken. Ons meisje was erg klein voor een voldragen kindje (groei extra in de gaten gehouden door gyn). Nog geen ervaring mee dus maar weet wel dat ze willen dat ik dat een volgende zwangerschap moet gaan slikken. 
Ben ook wel benieuwd naar meer info.

Ik heb het de hele zwangerschap geslikt omdat ik vorig jaar een tia heb gehad. Bloedverdunners zijn me goed bevallen en nu ik net een zoon heb gekregen ben ik wel weer terug op mijn bloedverdunners die ik slikte voor mijn zwangerschap 

Hey,
Ik slik ascal omdat ik meerdere keren een  zwangerschapsvergiftiging heb gehad. Vorige zwangerschap heb ik het ook geslikt en is mijn bloeddruk enigszins onder controle gebleven. Ik moet het van week 12 tot week 37 slikken. Ik heb veel last van blauwe plekken en bloeduitstortingen maar deze zijn vorige keer ook verdwenen.

Ik moet ook mijn gehele zwangerschap ascal slikken. Dit in eerste instantie omdat ik een vroeggeboorte heb gehad van onze zoon bij 18 weken.
De reden waarom hij te vroeg geboren is is niet bekend. Maar uit voorzorg slik ik nu ascal. 
Reden 2 was later omdat ik nu zwanger ben van een tweeling. 
Waar ik tegen aanloop is dat ik wel eens spontaan een bloedneus krijg. Verder geen klachten.
Fijne zwangerschap toegewenst! 

Terug
Bovenaan