aslan!!

hoi meis heel erg bedankt voor je reaktie , maar wat een gedoe zeg allemaal.
heeft de gyn je toen ook meer verteld over de prikpil en hoe werkt clomid????
Je bent idd veel langer dan ik bezig, ik hoop eigenlijk niet dat ik clomid moet  gaan gebruiken en het vanzelf gaat.maar ja zal ik niet de enige in zijn..Maar ben het volledig met je eens ze zouden idd wel eens wat meer info kunnen geven van te voren,want achteraf heb je alleen maar ellende...Tot nu toe ben ik helaas nog niemand tegen gekomen die wel zwanger raakte na de prikpil (dus meiden als er 1 tussen zit reageer aub) liefs bianca

Hoi hoi,

Ik hoopte ook dat het vanzelf zou gaan. Met Clomid heb ik trouwens niet zo veel problemen, ik hoop alleen dat het hier bij blijft en dat we niet verder de medische molen in moeten!
Ik slik de lichtste hoeveelheid Clomid (25 mg) een halve tablet. Deze slik je dag 3-7 van je menstruatie. Clomid wekt een eisprong op. Met een hele tablet had ik vier eitjes, daarom nu een halve en toen waren het er twee! Daarna hebben ze bloed geprikt en gezien dat er inderdaad een eisprong heeft plaatsgevonden. Ik heb totaal voor vijf maanden meegekregen, ben ik dan nog niet zwanger dan moet ik weer terug.
Dat is nu dus over twee maanden. Ik heb geen last van bijwerkingen.

De gyn deed nogal vaag over de prikpil. Dus daar ben ik niet veel wijzer van geworden. Ik vind het wel prettig een 'lotgenoot' te treffen hier, ik had namelijk niet eerder iemand gesproken met dezelfde ervaringen.

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan