ik zit er ook niet vaak op maar weet hoe het werkt,maar hier kan het ook hoor !!! wat ik laatst hoorde schijnt het zo te zijn dat als je de gewone pil gebruikt je gewoon ongi wordt ook al he je geen eisprong ,maar ja tot op heden hoop ik op een natuurlijke zwangerschap.Heb ook op medische website's gekeken en daar staat duidelijk over de prikpil dat je pas na 15 maanden of langer weer normaal vruchtbaar bent en dat het niet raadzaam is voor mensen die nog een kindje willen dus dat zouden ze in de praktijk ook eens moeten laten lezen. ik wil nog en half jaar aankijken en dan eventueel ook aan de clomid om het toch te versnellen.
mijn dochtertje wordt dec 6 en het zou toch heel leuk voor haar zijn,en ik vind een te groot leeftijdsverschil ook niet echt leuk vind dit wel mooi maar ja die rot pil ook!!! jou dochtertje is nu 4 toch? hoelang ben je al echt bezig met de 2de? xxx bianca
mijn dochtertje wordt dec 6 en het zou toch heel leuk voor haar zijn,en ik vind een te groot leeftijdsverschil ook niet echt leuk vind dit wel mooi maar ja die rot pil ook!!! jou dochtertje is nu 4 toch? hoelang ben je al echt bezig met de 2de? xxx bianca