Aspartaam

Hai Allemaal!

Ik weet dus sinds gister dat ik zwanger ben, en besloot dus meteen maar van drank, koffie en dingen met aspartaam af te blijven.

Dat laatste blijkt echter moeilijker dan ik dacht. Ik schakelde namelijk van light-frisdrank over naar vruchtensap, maar kwam er net achter dat ook DAAR aspartaam in zit.

Weten jullie dingen die lekker zijn om te drinken, waar geen aspartaam in zit (en waar je liefst niet meteen heel dik van wordt)?

Alvast bedankt! :)

Lenneke
 
Ik heb dat bij de gyneacoloog gevraagt over suikervrije produkten (waar dus aspartaan in zit). Tegen mij werd gezegd dat je best een glaasje dieet cola mag hebben, als je het maar niet met flessen tegelijk op een dag drinkt. Als je het met mate drinkt mag het best, zei de gynceacoloog..........

groetjes Jane
 
Dit is tegen mij ook gezegd. Ik drink dus gewoon cola light en voor de afwisseling water (als je hier wat flauwig van wordt, doe je er gewoon een beetje siroop bij)

groetjes Karin
 
Ik vind drinken momenteel ook heel moeilijk van melk en vruchtensap ga ik braken, af en toe een glas sinas gaat wel goed. Maar is door zijn koolzuur niet echt ideaal, ik ga ook maar aanmaaklimo proberen.
 
Je kan in plaats van gewone thee, ook kruidenthee drinken. Daar mag je wel zoveel van als je wilt. Maar wel op letten of er geen zouthoutwortelextract in zit (bijv. in Sterrenmix).

Succes!
Groeten van Marieke
 
Terug
Bovenaan