Aspirine tegen miskraam?

Hallo allemaal,

Ik las zojuist een stukje van Floor, wiens arts haar had geraadpleegd bij haar volgende zwangerschap aspirine te gebruiken. Floor, wil je vertellen wat hiervan de reden is en wat de arts je je hierover heeft verteld? Ik - en misschien wel velen anderen - ben erg geïnteresseerd. Ik hoop je te horen.

Groeten Lizzy

Hoi Lizzy en Jeannette,

ik heb de arts telefonisch gesproken en toen zij hij dat aspirine misschien de oplossing is voor mij. Weet nog niet waarom, maar binnenkort moet ik weer naar het ziekenhuis om een schema te maken met de nodige onderzoeken. Ik vertel je meer zodra ik het weet.
Raad je wel af om op eigen houtje aspirine te slikken, want volgens mij is het niet goed bij een normale zwangerschap. Ik denk dat het bij mij misschien kan helpen om dat er misschien een stollingsprobleem is. Maar dit is wat ik denk en niet wat ik van artsen heb gehoord!!

Hoe gaat het verder met jullie? Ik probeer lekker van het weer te genieten en niet te veel te piekeren, best moeilijk af en toe.
Nou geniet lekker van het zonnetje en tot snel,

liefs Floor

Hallo!

Inderdaad aspirine kun je slikken als er een probleem is met de toevoer van het bloed naar de baarmoeder,en dat mag je echt niet doen zonder toestemming omdat je in sommige gevallen er iets anders bij moet slikken!
Sorry dat ik me ermee bemoei maar ben altijd bang dat er vrouwen zijn die dat op eigen houtje gaan doen...NIET DOEN DUS!!!!

Sterkte allemaal!

Oo keee. Duidelijk. Ik ga dus geen asprines slikken. Ik ben wel benieuwd naar wat je arts zegt Floor. Let us know!

Verder gaat het de laatste dagen best wel weer beter met me. Met jullie ook Floor en Jeanette?

Ik heb mijn ongesteldheid gehad (erg hevig) en kan nu beter vooruit kijken. Ik kan weer gaan rekenen wanneer mijn eisprong, mijn nod en dat soort dingen. Dat geeft weer hoop!

Ik geniet ontzettend van het mooie weer. Ik ben de laatste dagen alles op de fiets aan het doen (in plaats van mijn kont in de auto) en ik merk dat beweging en frisse lucht me heel gelukkig maakt. Alles wordt langzaam groen en de vogeltjes zijn heerlijk aan het fluiten. Ja, ik zie het best wel weer zitten (hoop dat dit zo blijft).

Laat wat van jullie horen alstjeblieft.

Liefs Lizzy.

Hoi Lizzy en andere meiden,

blij te horen dat je ook weer van de gewone dingen kan gaan genieten. Ik heb precies hetzelfde, gelukkig.
Lekker sporten en op het terras zitten, vanavond lekker een hapje eten met mijn man, even nergens aan denken.
Ook ik heb net mijn ongesteldheid gehad en dat geeft me het idee dat het ergste achter de rug is. Nu eerst de nodige onderzoeken en dan gaan we er weer voor.
Hopen op 6x scheepsrecht...

Geniet van je weekend!

Liefs Floor

hoi meisjes
Ik heb inmiddels mijn eerste week"stage"
erop zitten in een andere vestiging van de keten, waarbij ik teamleidingevende ben in een kleinschaliger huis.
Het is mij duidelijk dat men de periode dat ik weg ben geweest (slechte begin zwangerschap en miskraam)heeft aangegrepen om mij, m ´n baan te ontnemen
onder het motto reintegratie en daarna "interne opleiding" moet ik nu een half jaar meedraaien op een andere vestiging, terwijl een ander word ingewerkt in mijn baan.
Niemand snapt er wat van , zelfs de leidinggevende die mij nu moet begeleiden,
wist vorige week pas dat ik kwam, terwijl ze zeiden dat deze stage in september eigenlijk al gepland stond.
IK heb verzocht om een schriftelijke bevestiging dat het om een opleiding gaat en wil zwart op wit dat ik mijn functie terug krijg.

Ze hebben het feit dat ik nogal labiel, was gebruikt om mij erin te tuinen.

stupid me, maar ik heb mijn oude vechtlust al weer aardig terug en ze zijn nog niet klaar met me.

verder gaat alles zijn gang weer maar nog geen spoor van enig menstruatie...ik zal toch niet...

doei,
jeanette

Terug
Bovenaan