assistente zei dat ik moest wachten

A

Anoniem

Guest
Ik had het al bedacht

Ik moet nog 1 week wachten
Ze zegt dat het nog erg vroeg is
en dat nog alles kan

dus nog maar ff wachten dus
Mijn hoop is wel wat naar de achtergrond gegaan
en daar ben ik blij mee anders gaan de dagen
zooooo langzaam
28 juni is me zoonte jarig
ik hoop zo dat ik leuk nieuws kan brengen aan de familie
maar ja nog ff wachten

Heel erg bedankt voor de snelle lieve berichtjes
Jullie zijn helemaal TOP

Veel liefs natasja

Goed van je dat je gebeld hebt. En dat niet alle hoop weg is. Sterkte met wachten! Greetz

Lieve Natas

Afwachten weer dus?pfffffffff hoe houd je het uit?

Je zoontje word dan 3 he?Leuke leeftijd,geniet nog maar lekker van hem nu hij nog niet naar school hoeft .Mijn jongste is vorige maand 4 geworden en ik mis haar verschrikkelijk.Ik weet nu een beetje wat het emptynestsyndrom is haha.

Bij mijn andere dochters had ik ook altijd wel dat ik ze erg miste toen ze naar school gingen maar nu ben ik voor het eerst in 9 en half jaar echt alleen.

Daarom duren die dagen voor mijn NOD en tijdens mijn NOD zoooooooo lang.En dan kan je nog beter meteen ongi worden dan dat je maar in spanning moet zitten he?
Het zou zo leuk zijn als je zwanger zou zijn dan komt die kleine een paar maanden voordat je zoontje naar de basisschool gaat en dan kan je net voordat je hem elke dag moet wegbrengen in je ritme komen.

Toen mijn jongste geboren werd was mijn tweede net zo oud als hij dan zal zijn volgend jaar februari.(volg je me nog?hihi)
En ik moet zeggen dat is een erg leuk leeftijdsverschil hoor.

Ik wil je ook nog even zeggen dat ik er bij jou juist een positief gevoel over had.Door je schoonmoeder en doordat Doortje ook zo snel aangestoken was door het maken van de lijst.Ik heb er echt een posi gevoel over!

Enne....inderdaad maken die lieve reacties gelukkig een hoop goed,geeft een lekker steuntje in de rug he?
Ik hoop dat ik je een deze dagen mag feliciteren meissie!

sterkte en ik blijf voor je duimen (ik heb toch niks te doen haha)

doeidoei
cindy

Hey meis,

Ik moest vanmorgen vroeg beginnen maar was speciaal voor jou extra
vroeg opgestaan om te kijken wat de uitslag was van je test.

Ik baalde echt voor je zeg ((ook al ken ik je niet echt hihi)). Balen dat
je dan ook nog zo lang moet wachten totdat je naar de ha kan.

Ik ga deze dagen nog weer extra hard voor je duimen en hoop dat dit
mag baten! Veel succes liefs xxx isa.

Hoim

Balen dat de test wederom negatief was...maar geen bloed is nog altijd goed, dus zal nog even voor je blijven duimen hoor (kom hier nog regelmatig even lezen).
Zag dat jouw zoontje ook op 28 juni jarig is!
Wat leuk, die van ons dus ook, die wordt dan 1: de eerste grote mijlpaal .
Wij gaan het trouwens pas na zijn verjaardag wereldkundig maken (waarschijnlijk is de echo ook net na zijn verjaardag). Mijn ouders en broers weten het inmiddels wel, maar verder dus pas na zijn verjaardag.

Blijf voor je hopen dat het toch raak is deze maand.

Groetjes,
Marije

Succes met het (lange) wachten!
Ook al ken ik je verder niet ik zal voor je duimen!

Groetjes Rianne

Hoi natasja,

Bij mijn voirge zwangerschap heeft het ook ruim een week geduurd voor de test postief werd terwijl de test bij thijs al meteen positief was. De hoop is dus nog niet weg voor je. Helaas is die zwangerschap wel op een miskraam uitgeraaid, maar dat kwam ws door chromosoom afwijkingen, het kindje was namelijk wel goed ingenesteld ed.

dus ik blijf voor je duimen en voor alle andere dames natuurlijk ook, het is not over till it's over...

groeten mama van thijs

Terug
Bovenaan