Astmatisch

TWD

New member
Heey meiden,

Tot mijn 13e heb ik astma gehad en daar ben ik overheen gegroeid.
Helaas in 2009 op mijn 23ste is er naar voren gekomen dat ik nu een allergische astma heb. Ik ben allergisch voor meelmijt(zit op planten) en eikenboom. Ook kan ik wat overgevoelig reageren op stoffen in de lucht. Heb er gelukkig vrij weinig last van tot een paar dagen geleden. Ik ben vanaf maandag steeds benauwd, mijn medicijnen helpen nauwelijks tot niet. Nu heb ik een keer gelezen dat je inderdaad meer last kunt krijgen tijdens je zwangerschap. Ik vroeg me af of er meer zijn die dit hebben.

Liefs
 
Hoi meid

Wat vervelend.. ik zou je vk of ha even vragen naar advies.. want mag je de medicijnen wel tijdens je ze blijven nemen?
Ik heb alleen een pufje tegen benauwdheid maar heb daar nu niet meer last van gelukkig..
Succes ermee.

Liefs
 
Heey renate,

deze medicijnen mag ik tijdens de zwangerschap gewoon gebruiken.
ik ben in dec. 2010 gestopt met de pil en jan. 2011 moest ik naar de longarts, dus gelijk doorgegeven. Omdat er over mijn vorige medicijnen niet genoeg bekend was heeft hij mijn medicijnen toen per direct veranderd. Daar hoef ik me dus gelukkig niet druk over te maken. Wil morgen sowieso de vk er even over bellen en anders maar weer een extra longfunctie test aanvragen.

liefs
 
Terug
Bovenaan