Astrid (Aslan)

A

Anoniem

Guest
Hé Astrid,

Hoe gaat het met je? Ook niet meer zo actief op dit forum de laatste tijd? Ik moest een paar keer aan je denken en vroeg me af hoe het met je zou gaan?

Hier ook nog steeds geen nieuws te melden. Heb vanaf begin mei geen iui meer gehad (heb er 5 gehad). We hebben twee maanden overgeslagen. Eén was vrijwillig ivm vakantie (lekker naar Brugge geweest met mijn vriend. Even helemaal met zijn tweetjes en geen ziekenhuis, hormoontjes en zo....Heerlijk!) en deze maand ook niet. Dit omdat ik een bloedpropje in mijn baarmoeder had en ze het niet aandurfden om te insemineren. Dus mochten we zelf gaan klussen. Niet dat dat zin heeft, waarom worden we anders geïnsimineerd? Maar ja met deze boodschap werden we naar huis gestuurd.

Door al die stomme tegenslagen heb ik ook niet meer zo de behoefte om te schrijven hier. Af en toe is het me gewoon allemaal te veel. Maar...dat zal voor velen toch wel herkenbaar zijn.

Lieve Astrid, ik hoop dat het goed met je/jullie gaat.

Liefs van Indy

Hoi Indy,

Ja alles gaat goed met mij, met jou ook zo te lezen (ondanks de tegenslagen).
Ook ik lees nog wel mee maar schrijf een stuk minder. Beetje hetzelfde verhaal als bij jou: door vakantie ec. even twee maanden pauze.

Mijn cyclus zou uitgebreid in kaart worden gebracht omdat mijn eitjes wel lijken te groeien onder invloed van hormonen, maar ik geen eisprong krijg. De artsen kunnen het zelf niet verklaren. Echter door de feestdagen kon ik telkens niet terecht voor een echo en toen ik bloed moest prikken om te checken of ik de derde ronde wel een eisprong had was ik met vakantie (lekker met mijn moeder en weekje naar de zon!).
Maar ik werd niet ongesteld (en ga er dus maar vanuit dat er weer geen eisprong was), en als ik het nu weer op ga wekken en weer ga spuiten etc. zit ik tegen de tijd dat ik weer voor echo's etc. moet in Italië.
Daarnaast is het ziekenhuis dicht tijdens de zomervakantie (althans de afdeling) en heb ik dus besloten om er na onze zomervakantie, zo half augustus, weer mee verder te gaan.

Ondanks dat ik weinig lichamelijke klachten heb van de hormonen, vind ik het ook wel even lekker om nu niets te 'moeten': spuiten, ziekenhuisbezoeken, verplicht seksen, je kent het allemaal wel.

Idd vreemd dat ze jullie naar huis sturen om te klussen. Als dat zou werken zou je helemaal niet in het ziekenhuis hoeven zijn natuurlijk.
Ik hoop dat jullie volgende IUI poging weer snel van start kan gaan. Is dat dan ook meteen de laatste, en wat dan?

Leuk dat je aan me gedacht heb, we houden elkaar op de hoogte!!!

Liefs Astrid

Hai Astrid,

Wat fijn om weer wat van je te horen. Wel "apart"dat jullie in de zomervakanties niet in het ziekenhuis (afdeling) terecht kunnen. Maar ik kan me ook voorstellen dat het eventjes fijn kan zijn om even geen ziekenhuis, hormoontjes en verplicht te moeten sexen. Dat laatste hebben we vorig jaar (vóór we met iui begonnen) moeten doen en ik vond het echt iets verschrikkelijks. Doe mij maar "spontane"seks hahahahahaha
Probeer er dan ook maar een beetje van te genieten, maar ik weet dat dat ook een beetje dubbel is. Ondanks dat je weet dat het lastig is om op een "spontane manier" zwanger te worden. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit (maar helaas is dat voor mij nooit zo weggelegd)

Hebben jullie nog leuke vakantie plannen? Wij moeten helaas nog bijna 9 weken wachten tot we vakantie hebben. We gaan lekker met de auto naar Frankrijk en Spanje: kamperen. Ik verheug me er nu al op. Ik hoop alleen dat we nog net voor die tijd onze laatste 2 iui's hebben gehad (zul je net zien dat we dat ook niet redden, even afwachten dus).

Veel sterkte meid en als je zin hebt, hoor ik nog wel van je!

Liefs Indy

Hoi Indy,

Ik ben ook al aan het aftellen voor de vakantie, gelukkig hoeven wij nog maar drie weken te werken! We gaan kamperen in Italië, Toscane.
Ik heb er echt super veel zin in!!!

Ik baal ook wel stiekem een beetje dat het ziekenhuis in de vakantie dicht is, net als met weekenden en feestdagen.
We overwegen om eventueel naar het Erasmus in Rotterdam over te stappen. Ten eerste staat dit ziekenhuis volgens mij heel goed bekend wat betreft de fertiliteitsafdeling en ten tweede werken we beiden in Rotterdam dus zou het ook wel zo praktisch zijn.
Wat mij eigenlijk tegenhoudt is dat ik hier lees dat bij een overstap alle onderzoeken weer opnieuw worden gedaan en dat dat heel veel tijd kost. Maar wie weet moeten we de stap toch maar wagen.

Ik hoop voor je dat je cyclus even mee wil werken zodat je de IUI's nog voor de vakantie kunt doen. Maar ja, meestal als je dat zo bedenkt gebeurt er wel weer iets waardoor het weer niet uitkomt.

Tot horens hé.

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan