Astrid/Aslan

A

Anoniem

Guest
He lieve Astrid,
ik zag net je reactie op een berichtje en wilde eventjes weten hoe het nu met je gaat. Hoe is het met je nu? Hoe was het HSG onderzoek geweest? Heb je er nog last van?
Ik hoop dat alles goed was.
Wat zijn nu de verdere plannen? Ik las een tijdje terug dat je nu eisprong nu regelmatig is....Dat is echt super!!!!!!!

Met mij wil het allemaal niet zo vlotten. Mijn eerste ivf is mislukt begin januari en werd na 2 weken alweer ongi. Deze lichte menstruatie duurde ook 3 weken lang en daardoor mocht ik niet beginnen met de 2-de poging (omdat de menstruatie niet echt doorzette) en nu ben ik aan het afwachten wanneer ik weer eens ongi wordt (zou niet echt weten wanneer, omdat ik dus 3 weken ongi ben geweest ..nou das lekker hé? hAHAHAHA)

ik hoop verder dat alles goed met je is! Heel veel sterkte verder

Knuf indy

Heeeee Indy,

Da's even geleden! Ik had inderdaad gelezen dat je IVF poging mislukt was, balen zeg! En dan niet gelijk verder mogen met je volgende poging, Jee zeg! Nu maar hopen dat die verrekte ongi snel komt!

Ik heb afgelopen maandag inderdaad mijn HSG gehad. Ik vond het erg tegenvallen, heb echt veel pijn gehad! Maar het goede nieuws is dat mijn eileiders open zijn.
Die eisprong, tja, dat leek even goed te zijn. Ik heb nu namelijk al bijna een half jaar een vrij regelmatige cyclus waarbij ik rond dag 30 ongi word. Maar uit bloedonderzoek is gebleken dat mijn Progesteron maar een minimale verhoging laat zien. Wat dus betekent dat ik geen goede eisprong heb,
Volgende maand gaan we met IUI beginnen. Met hormonen dus om die eisprong beter te laten zijn. Maar dat vind ik geen probleem, ik heb nooit zo'n last van het spuiten.
A.s. woensdag hebben we nog een gesprek met de gyn waarin alles uitgelegd en afgesproken gaat worden. De week erna verwacht ik mijn ongi en gaat het 'feest' dus beginnen. Spannend hoor!

Ik hou je op de hoogte.
Nogmaals, jij ook heel veel geluk met je volgende poging. Hopelijk mag je snel weer starten!

Liefs Astrid

Heeeeeeeeeeeeeeee Astrid,
fijn dat je terugmailt...
En fijn om te lezen dat je eileider beide open waren. En dan ook nog een regelmatige cyclus van 30 dagen. Echt super hoor! En volgende maand begin je dus met iui....eindelijk nieuwe kansen en ik hoop echt zo enorm voor je dat het nu   maar eens gaat lukken. We hebben nu lang genoeg gewacht, toch?

Heel veel succes woensdag! En dat je snel mag beginnen. Hormoontjes wij zijn er klaar voor!!!!!!! (helaas ben ik nog steeds op mijn ongi aan het wachten...volgens mijn berekening zou dat vandaag zijn. Maar ik heb nog geen tekenen gesignaleerd....wachten dus maar weer)

Fijn weekend! Liefs indy

Terug
Bovenaan