Atijd 28 dagen, laatste keer na 31 dagen ongi. Wat brengt de volgende maand?

A

Anoniem

Guest
Ik had altijd een cyclus van 28 dagen maar vorige maand werd ik ipv woensdag, zaterdag ongesteld. Zijn er nog meer dames die dat probleem kennen? Hoe lang duurde de volgende  periode? De gewone cyclus of de langere? (28 of 31 dagen?)
Ik weet nou niet wanneer mijn eisprong is. Normaal voelde ik deze ook maar nu we voor de 2e gaan, voel ik deze niet meer dus klussen we om de dag...

Dat is moeilijk om te zeggen. Toen ik voor mijn eerste zwangerschap stopte had ik ook een wisselende cyclus van 28 dagen ook naar 35 dagen. Als je gewoon om de dag klust moet het vast wel een keer raak zijn. Hormonen zijn gewoon rare dingen.

Groet Sharine

hoi Sonel,

Normaal gesproken  heb ik een cyclus van 29 dagen maar het gebeurt ook wel eens dat deze langer of korter is. Ik voel m ´n eisprong ook niet ( jij hebt het dus wel eerder gevoeld.. hoe voelt dat dan?) en dat maakt het inderdaad lastig.
Je zegt dat je om de dag vrijt en dan zit je waarschijnlijk gewoon goed aan gezien het sperma geloof ik 48 uur in leven blijft. Ik zelf vind dat nogal vaak en heb daarom besloten om met ovulatie testen te beginnen om m ´n eisprong op te sporen. Maar zo te horen is dat voor jou niet nodig.
Ben je al lang aan het proberen voor je tweede kindje?
Hopelijk heb je hier iets aan.
Succes!
groetjes, Lieke

Dit is de tweede ronde voor ons 2e kindje. Ik was bij de eerste zwanger wat nog niet de bedoeling was. Na 8 weken een miskraam waar we kapot van waren. 2 weken erna gelijk weer zwanger en die loopt nu heerlijk rond.
Als ik mijn ei voelde, voelde ik pijnlijke steken bij mijn eierstokken aan de rechter of linkerkant. Erg makkelijk dus. Helaas nu niet meer en werd ik in de eerste ronde een paar dagen later ongesteld. Dat had ik op het forum vaker gelezen dus was benieuwd wanneer mijn feestweek weer aan zou breken.
Om de dag sex is ook veel vind ik persoonlijk. Misschien ga ik ook maar voor de ovulatietesten.  

hoi,

ik heb ook een vaste cyclus van 28 dagen, vorige maand ook opeens 31.. stond er een beetje versteld van.. maar gelukkig deze maand weer 28..

ik voel mijn ei ook niet..

ik temp, maar dan weet je pas achteraf of je ei is geweest.. ik ga deze ronde beginnen met ovulatietesten heb ze besteld via internet.. schijnen net zo goed te werken als clearbleu alleen wat goedkoper dan..

Liefs Iris

Terug
Bovenaan