atraktie

Hallo meiden,

Nou dat heb ik weer. Van de week een nieuwe jurk voor Marissa gekocht. Tuurlijk had ik wel gezien dat het een speciale jurk was en niet een die je veel ziet. Maar ik koop op looks en pas jurken nooit aan. Nu hebben we vanavond een feest en dus mocht ze vandaag haar nieuwe jurk aan. Maar oh jee toen ik hem aandeed. Ze was net een volendams meisje!! Ik kwam echt niet meer bij. Maar toch zo naar de stad want ik vind hem stiekem natuurlijk ook wel mooi. Maar wat een bekijks had ze zeg! Echt niet normaal. Kei veel mensen bleven stil staan, stoten elkaar aan en riepen ahhhhh wat een schatje. Op een gegeven moment begon ik me gewoon echt te schamen. En Marissa had het al snel door dat ze er leuk uitzag dus die begon echt te paraderen. Ze liep heel eigenwijs te stralen in de stad. Ben op een gegeven moment maar snel gegaan. Misschien is de jruk toch iets TE bijzonder?!

Niet letten op haar schoenen trouwens. Dit was het enige paar dat er nog een beetje bij paste haha

Hihi! Ik vind het wel een mooie jurk hoor! Niet voor alledag, maar het staat haar wel heel lief hoor! Het eerste wat ik me eigenlijk afvroeg was "Waar heb je die gekocht?"
Ik zie het al helemaal voor me dat Marissa echt zo ging lopen zoals je verteld! Leuk hoor!
Groetjes Babybelle

Hoihoi,

Dit is ook wel echt het enige type van deze jurk die ze heeft en ooit zal hebben. Ik vond het voor een keer wel errug leuk omdat hij zo bijzonder was. Maar de rest van haar kledingkast ziet er zeker niet zo uit haha. Dit was gewoon een keer voor de leuk

groetjes Linda

Ik vind hem cool hoor! Alleen valt hij enorm lang of niet? En tja die schoenen kunnen inderdaad echt nie linda!! Had ze haar haarspeldje ook nog eens uitgetrokken dat het haar zo voor haar ogen hangt? Ik ken dat heeel erg. Mette doet dat ook maar ik blijf ze stug terugklippen in haar haar omdat ze er anders zo sloom uitziet. Maargoed ik ben into het delfts blauw dus ik vind de jurk mooi. Als hij straks wat minder ruim zit en je er passend schoeisel bij hebt staat ie vast helemaal stoer!

gr.Ing

nee hoor, geen haarclipje uit gedaan. Marissa moet van de week gewoon weer naar de kapper. En Marissa heeft nu 10 paar schoenen maar dus geen een die bij de jurk kon. Ze heeft wel een paar klompen maar dat ging me echt te ver haha. Van de week dus maar op zoek naar paar 11 die wel bij de jurk kunnen.

Terug
Bovenaan