Au, au, au, zere borsten van de kou....

Hoi,

zoals het onderwerp al aangeeft heb ik sinds de afgelopen week weer ontzettend last van m'n borsten, of liever gezegd, m'n tepels. Zodra ik buiten  ben gaan ze pijn doen en als ik daarna weer in binnen in de warmte kom krijg ik een heel branderig gevoel. Ik was het al lang weer vergeten, maar dit had ik m'n vorige zwangerschap ook.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En wat doe je eraan?

Groetjes,
Margrethe

Hoi hoi,

Ja dat is een goede vraag. Kan je er wel iets aan doen vraag ik me af. Bij mij jeuken ze soms ook heel erg haha...das irri want krabben doet zeer! Volgens mij kan je er niet veel aan veranderen hoor.

Succes

Petra

Hoi,

Ik herken het helemaal, ik heb er ook last van maar ik heb er iets op gevonden wat bij mij tot nu toe wel helpt; een goede stevige bh dragen en daar doe ik dan nog van die zoogcompressen in, dan blijven je tepels warmer, dus minder last. Ik hoop dat deze tip bij jou ook helpt!

succes, groetjes
Oelie

Oei, herkenbaar!!!
Deze zwangerschap gelukkig minder dan de vorige...
Ik had van die hele kleine warmte-compressen. Die waren eigenlijk bedoeld voor in de motorhandschoenen van mijn lieve man... maar die rijdt toch geen motor als het zo koud is, dus ik had ze geconfisceerd. Dat zijn van die dingen met een zoutoplossing en een soort knoopje. Als je het knoopje laat klikken dan gaat de zoutoplossing reageren en dan komt er een lekkere warme substantie... Ze zijn in het begin nog kneedbaar, dus ik deed ze dan met een tissue (tussen de borst en het compres) in mijn bh. Gelijk goed vormen, niemand die wat zag. Heerlijk warm voor een hele lange tijd...

En verder gewoon jezelf warm kleden... lekkere koltruien aan, goed je hals en decolleté warm houden, dan valt het wel mee.

Sterkte,

Marjoke

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties en tips. Ook fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Ik hoor of lees hier verder nooit iets over, dus was wel benieuwd.  
Ik ga zeker mijn borstcompressen maar vast weer opzoeken en als dat niet werkt lijken die warmte-dingen me ook wel wat. Koop je die bij een buitensportzaak?
Iedereen veel succes met de borst-perikelen en ik hoop dat onze borsten de winter een beetje comfortabel door komen ;-).

Groetjes,
Margrethe

Terug
Bovenaan