au au au

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Gister kwam ik met dezelfd vraag maar helaas geen reacties dus ik probeer het nog maar een keer.

Ik heb vanaf een paar dagen een soort steken in mijn borsten.
Zijn er meer meiden die dit ook hebben?
Dinsdag is mijn NOD.

Ik heb deze klacht nog niet eerder gehad.
Ook heb ik hoofdpijn en moet ik vaak plassen en een weeig gevoel in mijn buik.
Ik heb dit de andere 4 keer nog niet eerder gehad.

LIefs Bibbi

hoi hoi

mmm... het lijkt positief, vage klachten...ik zou afwachten en vast een test halen!!!!

liefs janine

hai,
Sorry ik heb er geen ervaring mee maar hoop voor jou dat het positieve tekenen zijn. Nog een paar dagen wachten, spannend hoor.
liefs Rene

hoi,

Ik had ook die klachten voordat ik eigenlijk ongesteld moet worden, je borsten voelen anders dan als je ongesteld bent. en ik had ook een paar dagen van te voren een weeig gevoel in mijn buik. En nu ben ik zwanger, ik heb nog steeds een weeig gevoel in mijn buik het is wel iets minder trouwens. meestal als ik ongesteld moest worden had ik  1 dag van te voren  en de dag zelf een weeig gevoel in mijn buik maar nu was het anders nu had ik het  al  een dag of 4 van te voren.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent, ik ben het in ieder geval wel en had dezelfde klachten.

wat ik wel wil zeggen, wacht een paar dagen na je nod met testen dan is je hcg niveau  in je urine hoger en is de test veel duidelijker, had ik ook.

veel succes. en ik duim voor je

Groetjes
chantal

Hoi, hoi,
Klinkt hoopvol....Zal voor je duimen.
Groetjes Guusje

Hoi Bibbi, zoals die andere meiden al zeggen; klinkt best hoopvol.
Maar mag ik jou iets vragen. Klinkt waarschijnlijk heel belachelijk maar ik las dat jij uit Den Haag komt. Ben jij ooit vroeger toen je jong was op paardrijkamp geweest in Zuidwolde? Ik kan me namelijk herinneren dat er een Bibbi uit Den Haag bij mij in de groep zat die een paar jaar jonger was dan ik (ik ben bijna 28). Ik weet dat Den Haag heel groot is maar de naam Bibbi hoor je niet zo heel vaak. Niet bij mij in de buurt tenminste. Dus ik dacht, ik vraag het gewoon.
Groetjes Nicole

He Nicole,

Ik rijd wel paard maar ik ben niet die Bibbi.
Want ik ben nog nooit op paardenkamp geweest!

He Chantal,

Ik hoop dat het voor mij ook net zoals  bij jou is!  
Ik heb net wel testen gekocht omdat ik ze maar vast in huis wil hebben.
Dinsdag is mijn Nod en ik wil  Vrij of zat testen als hij uit blijft.
Ik heb deze keer echt een goed gevoel dat had ik de andere keren niet.
Heb nu ook het idee dat mijn borsten en tepels groter zijn.
Nou ja nog even afwachten maar!
Bedankt voor de reacties.

Liefs Bibbi

Terug
Bovenaan