AU! AU! AU!

Hoi allemaal,

Bas heeft een nieuw geintje. Hij heeft de kracht van het woord 'AU' ontdekt. Zodra ik hem ook maar even aanraak begint hij al te roepen: AU AU AU! Vanmorgen waren we in de winkel en toen moest ik zijn neus even afvegen en toen begon hij dus ook zo te gillen. Wat moeten al die mensen wel niet van me denken?

Herkennen jullie dit ook?

Groetjes, Karin

hahahahaha sorry dat ik ff lach maar je vertelt het wel weer errug grappig....

Jennifer zei het laatst ook een paar keer en toen dacht ik echt nou stel je niet zo aan, maar het zou dus goed kunnen dat ze het woordje bij het plaatje hebben gevonden.....

gr. Ilone

Ilona kent de kracht van dat woord nog niet, maar haar broer des te meer! hahaha!
Alhoewel, nu ik erover nadenk....Vandeweek waren we in de efteling (we hebben een abonement) en ze liep niet mee door. Dus ik pak haar bij haar handje en ze begon kai hard te roepen; Nee mama, nie doen! nie doen mama! haha

x

Oooo Karin,

Ik zie het helemaal voor me...
en wat voel je je slecht als moeder.
Net of je iets vreselijks gedaan hebt.
Ik herken het helemaal.
Pas was ik met sophie in de winkel en zat ze overal aan.
Steeds maar waarschuwen en toen na een tijd zei ik: Nu is het echt klaar en keek haar boos aan.
Gaat ze ineens KEIHARD krijsen en huilen.
Net of ik haar bont en blauw geslagen had.
Had haar niet eens aageraakt.
Iedereen natuurlijk kijken!!!
Ik schaamde me wild.
maar gelukkig wist ik zelf dat ik niks gedaan had en dat is toch het belangrijkst he.

Succes ermee. Er komen nog meer van die grappen. haha.

Groetjes Marianne

Jesse doet dit ook, hij doet dit al een poos. Laatst waren we schoenen voor hem aan het passen en toen deed de verkoopster schoenen bij Jesse aan, schreeuwd hij keihard AUW!. De verkoopster kijkt me aan en zegt ik doe hem echt geen pijn hoor.

Jesse doet het overal, vrij irritant, maar hij is dus niet de enige.

Groetjes Linda

o wat grappig om te lezen..sorrie ik begrijp dat het voor jou niet echt leuk is.
Hier gaat Sarah niet hard AU roepen, maar ze heeft wel een soort van drama-queen act. Als ik haar bijvoorbeeld iets afpak wat ze niet mag hebben dan zet ze het op een schreeuwen en huilen en kijkt dan vervolgens wel of ik het wel zie en of ik wel onder de indruk ben hahaha. Tot nu toe heeft ze hiermee geen effect maar ze blijft het toch af en toe proberen. Maar ik wacht dus ook op het moment dat ze van die enige drama-queen acts buitenshuis gaat opvoeren...altijd fijn in een drukke supermarkt.

groetjes en succes met jullie "monsters",
Tamar

Hoi hoi,

Sven heeft het vooral bij het avondeten. We moeten nu echt oppassen dat we niet meteen zeggen dat het nog 'au' is want dan eet ie het niet meer op! Ook al is het eten al lang koud, dan nog roept Sven dat het 'au' is.
Nu zeggen we dus maar dat hij nog even moet wachten omdat papa en mama nog even moet blazen.....

Groetjes,
Maike

Ow wat erg Karin. Je schaamt je kapot. Wat een boefje toch. Toen ik een jaar of zes was had ik ook zo'n grapje. Als we dan in de supermarkt waren en ik vroeg iets lekkers en mijn moeder zei NEE, dan ging ik heel hard roepen: NEE MAMA NIET SLAAN, IK ZAL NIET MEER ZEUREN. En dan deed ik mijn handen voor me. Ik vond het hilarisch maar mijn moeder, die me nooit met 1 vinger had aangeraakt, natuurlijk niet. Ze heeft me toen uitgelegd dat het echt niet leuk is en dat als andere mensen me horen ze een andere moeder gingen zoeken. Daar schrok ik toen wel van dus ben accuut gestopt

Terug
Bovenaan